internet valt weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

artea

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2006
Ik zit al langere tijd met het probleem dat mijn internet(planet internet comfort) steeds voor 3 a 4 seconden uit valt en dat zo'n 40 to 50 keer op een dag wat dus erg irritant is.

Ik heb al meerdere telefoontjes naar planet gehad en de laatste van gister werdt er gezegt dat we te ver van het station af zitten,zo'n 5 kilometer waardoor het steeds wegvalt.Ik wordt hier dus niet echt vrolijk van en vroeg me dus af of er nog iets aan te doen is of dat iemand of er een andere internetprovider die het beter zal doen.Planet zei alleen dat ze aan kpn konden doorgeven en dat was dat.

Als iemand iets weer voor een betere internet of een oplossing op het probleem laat het me dan weten.(is er een site om naar providers te zoeken op postcode aangezien ik heb gemerkt dat maar weinig providers hun service hier kunnen leveren.)

Heb je het probleem al vanaf het begin?
Of is het spontaan opgetreden geef tevens even aan of je misschien een router gebruikt.
En als het een probleem van der afstand is volgens plannet hadden ze je niet aan moeten sluiten

Laatst bewerkt:
ja het is al sinds we het hebben(1 november 2005) een paar dagen daarna begon het al.

IK gebruik geen router heb een thomson speedtouch 546 waar je dus 4 kabels op aan kan sluiten.

Als het nodig is kan ik ook wel de systemlog neerzetten als dat makkelijker is?

Misschien kun je een firmware upgrade proberen kijk eens bij speedtouch op de site hiervoor.

IK heb de firmware geinstaleerd maar het probleem blijt zich voordoen,zojuis in een kwartier tijd 11 keer eraf gegooit waar ik dus niet echt vrolijk van werdt.

Dan zo snel mogelijk een andere provider die wel verbinding kan garanderen want dit is schandelijk, je een aansluiting geven en dan ook nog antwoord geven bij problemen van je zit te ver van het station zit dat weten ze toch ook van te voren.
Gewoon geld terug eisen.
Neem desnoods zelf contact op met KPN en vraag of hun een stabiele verbinding kunnen garanderen.

Ok bedankt,dan zullen we dat maar is gaan doen dan want dit schiet niet op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan