Internet valt weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

lisall

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 aug 2011
Hallo!

Ik heb al lange tijd last van het volgende:
Zo'n 10 minuten nadat ik mij PC heb gestart valt mij internet weg. Hetzelfde gebeurt als ik op max snelheid aan het downloaden ben. Heel af en toe is het gewoon willekeurig, lijkt het...
Het probleem is makkelijk op te lossen mij verbinding uit te zetten (bij netwerkcentrum) en het modem te resetten maar het is nogal irritant om dat 5 keer per dag te moeten doen.

Sinds vandaag heb ik internet van Ziggo (nieuw modem, kabels) dus hier ligt het niet aan lijkt me.

Ik gebruik AGV als virusscanner. Deze heb ik al verwijderd maar hier lag het ook niet aan. Voor de rest gebruik ik win7 64bit.

Alvast bedankt voor de hulp!

groet, Lisa

Hoi Jasper,

Sinds vandaag dus een ziggo CISCO EPC3925. Hiervoor had ik een Thomson TG712 van Online. Bij beide dus hetzelfde probleem.

Hmm...stonden ze toevallig ook op hetzelfde kanaal? Anders ligt het aan de ontvanger in de computer/laptop.

Wat bedoel je precies met hetzelfde kanaal?
Ik heb een paar maanden terug een ethernetkaart in mijn PC gezet maar ook dit hielp niet.

Zou een DNS issue kunnen zijn reboot je modem en eventueel router die erachter zit mocht dit niet helpen probeer is handmatig als Primary DNS 8.8.8.8 en secundary 8.8.4.4 te gebruiken als dat ook niet werkt hoor ik het wel :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan