Internet van mobiel op Laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

klaarzaken

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2008
Aangezien ik veel rondreis en vaak internet nodig heb, heb ik onlangs een laptop gekocht (Alienware Area-51 m15x) Een erg dure laptop zoals u ziet (mijn werk vergoedde ook 75 procent) Maar ik heb dus internet nodig, en ik heb gehoord dat dat via je sim-kaartje kan, ik heb namelijk een abbonement waarbij ik 10 euro extra per maand betaal zodat ik gratis internet heb op m'n mobiel. Ik hoorde dat er een manier was om mijn sim-kaartje via een ding met usb op mijn laptop te krijgen, weten jullie hier meer van?

PS: ik heb een Vodafone abonnement en een HTC TYTN II (ik weet niet of dit nuttige info is, maar ik zet het er maar bij voor het geval dat)

Waar reis je rond? Binnen NL of buitenland?
Als het buitenland is dan heb je aan je sim niks want dat is onbetaalbaar.

veel binnenland, heel soms een uurtje of 2 in Belgie, maar ook echt niet verder! Maar ik heb toch een abbonement? dan maakt dat toch neit uit of ik in het buitenland ben of niet?

Natuurlijk maakt dat uit. Als je vanuit het buitenland belt is dat toch ook veel duurder !!

Zo ook met internet en dat is schrikbarend duur vanuit het buitenland. Ook vanuit België is dat enorm duur. Niet doen dus. Als je binnen NL ben raad ik je aan een mobiel abbo speciaal voor op je laptop te nemen. Ik betaal 19.95 per maand bij T Mobile voor onbeperkt internet binnen NL. Vodafone heeft dat ook.

maar ik heb toch al een eigen sim-kaartje, werkt dat niet? en als je zo'n abbo neemt die jij hebt, is het dan ook even duur buiten NL?

Nee, dat werkt niet en is net zo duur met zo'n abbo als ik heb. Echt onbetaalbaar duur !!
Is alleen binnen NL onbeperkt en daarna houd het op. Zowel met een sim als met zo'n abbo als ik heb is dat zo.

Hmm okee, dat is wel jammer, want dan heb ik dus voor niets een speciaal abbonement op mijn mobiel :(

Laatst bewerkt:
dit is idd heel duur! maar ik heb graag vodafone, waar moet ik dan kijken voor zo'n abbonement?

Harstikke bedankt, sorry hiervoor maar ik ben niet zo kundig met computer, voor de rest vind ik het wel uit!

Even teruggaan inderdaad en samen met hun doornemen wat de mogelijkheden zijn als je het echt nodig hebt. Vraag of er niet een speciaal abonement is, dat je niet handenvol geld gaat kosten...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan