Internet verb valt weg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gek genoeg staat deze weer op auto en gestart.
Hangt deze service samen met de functie Wireless Networks Connections " laat deze door Windows regelen " (sorry weet wel waar het staat maar niet hoe alles heet zie bijlage)

Bijlagen

• wireless.jpg
    wireless.jpg
    24,2 KB · Weergaven: 21
Kwam voor voorliggende scherm ook nog tegen. is in tabblad Wireless en ik bedoel hier het vinkje links boven.

Bijlagen

• wireless 2.jpg
    wireless 2.jpg
    30 KB · Weergaven: 21
Sorry dat was niet de goede
Dit moet hem zijn.

Bijlagen

• wireless 3.jpg
    wireless 3.jpg
    35,5 KB · Weergaven: 22
Even een vraag:Je hebt 4 draadlozen netwerken zichtbaar ?!

Nee hoor maar omdat ik nu op mijn werk ben en de draadloze adapter thuis ligt heb ik dit even van de site van ons beste Microsoft geplukt. Heb er " maar " een.

Je kunt hem gewoon uitzetten.Ik ga er vanuit dat je de client hebt ingesteld.Als de wireless zero ook uit staat,dan ben ik benieuwd.

Nou uitgezet en na insteken adapter doet ie het direkt dat was even na 19.00 u. tot 5 min terug OK nu weer zelfde probleem.
Misschien heeft het er niet mee te maken maar in huis hebben we meerdere Siemens gigasets die volgens mij op dezelfde freq zitten.
WIe welk welk kanaal voor de AP heb het minste interferentie geeft ? Dat zou ik nog eens kunnen proberen.

De Siemens DECT telefoons kunnen een stoorzender zijn.Zorg dat je minimaal 3-4 kanalen verder zit.

Dank voor je input maar is het dan bekend op welk kanaal de Siemens zit. Dan kan ik daar wat verder vanaf gaan zitten.

Zou ik zo niet weten.Misschien staat dat in de handleiding van het Siemens bokje.Misschien minder fraaie oplossing,maar kun je de tel ook eens een tijdje uitzetten bijv 's-avonds laat ? Wellicht kun je dan eea testen.
Merkwaardige is dat het prima funktioneert maar dan opeens ...............

Je kunt dus bijna een uur werken en dan ........

ik zal hier eens naar zoeken.
Voor de rest perfecte weergave.
Nog iets anders heb gisterenavond laat kanaal veranderd in de AP van 10 naar 12. Gek genoeg staat bij de adapter nu kanaal 3. Idee hoe dat nu kan ? Eerst stond er nl ook 10.

Wellicht zoekt die zelf een alternatief in geval van storing ? Moeilijk te zeggen.Heeft nog iemand bij jullie in de buurt draadloos ? Heb je een microwave ? Allemaal mogelijke stoorzenders.

NB:Grosso modo kun je eigenlijk weer prima werken op deze stoorzender na ?

alllemaal moglelijk maar doen moeten ze er allemaal last van hebben. vooel in ieder geval net weer uit maar had WEL netwerk. dus het zit hem in de overdracht van internet gegevens (mail/surfen)

Ik ben er nog steeds niet uit.
Door een kleine verhuizing staat mijn hoofd PC nu ergens anders en dus ook draadloos op een Alcatel USB client.

Op de laptop heb ik de Senao PCMCIA kaart al vervangen door een Kobishi ATMEL meerdere dagen goed gegaan maar gisteren toch weer zelfde liedje.

Nu ook zojuist op het Alcatel modem.

Hier staat bij de eigenschappen steeds te knipperen "netwerk adres verkrijgen "

Er is nog wel verbinding / internet maar gerst ben ik er niet op.

Wat kan er toch aan de hand zijn ?

De AP staat op Static. Daar deze achter een router staat druf ik deze niet zo goed op DHCP te zetten.

Wie helpt ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan