Internet verbinding ETECH wireless Router

Status
Niet open voor verdere reacties.

alfaknaller

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2004
Goedemiddag, ik heb geen internet verbinding meer. Ik kan echter wel de router benaderen. Het gaat om een wireless Etech router. De verbinding met de router is dus goed maar hij maakt geen verbinding. Ik heb de router gereset en terug gezet naar fabrieksinstellingen. De router krijgt al zijn gegevens toch uit het netwerk of moet ik zelf dan ook nog dingen instellen? Wie weet wat voor gegevens?

Alvast erg bedankt

Ik weet niet welke instellingen jij bedoeld maar vertel eens wie jou internet provider is.

Geef ook aan welke type router je bedoelt, veelal word er ook bedoelt dat er een modem bij in zit. Dit is ook wel handig om te weten.

Je kan er in principe van uit gaan dat de router ingesteld dient te worden en vervolgens regelt deze dus de instellingen in je eigen netwerk. Of als deze zo ingesteld is stelt de router de voorwaarden die er ingesteld dienen te worden op de pc's.

Maar zou eerst de vraag gesteld door @puppie even beantwoorden en geef dangelijk even je model en/of type van je e-tech router even. En als je een eventueel los moden hebt geef ook hier het merk en type even van aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan