internet verbinding oneindig laden

Status
Niet open voor verdere reacties.

dennis16612

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2011
hoi,
Ik heb onlangs een nieuwe computer laten maken.
Hij dee het in het begin heel goed maar na een week lade hij soms oneindig lang door.
Opeens dee hij dit altijd en werd en zo gek van toen heb ik windows 7 ultimate 64x opnieuw geinstalleerd.
Probleem was verholpen maar toen begon het alweer niet zo leuk dus.
winkewagentje dit is mijn computer behalfe hij zit nu inelkaar.
Ik hoop dat jullie wat informatie voormehebben.
M.K.V Dennis

geef eens wat meer speficatie over je systeem
aan gezien in mandje maar een asus netwerk adpater zit
verder niks

zit dus een mobbo h67m kon beter maar geld groeid niet op me rug
intel core i3yeah 3.1 ghz(2100)
harde schijf 500 gyg:D
xfx hd radeon 6870 duur maar geweldig
2x4=8gyg ram geheugen
dit staat op de verpakking van de asus adapter
asus pce-n15 pci-e adapter
wireless-n
ff dat jullie het weten wij hebben thuis een kpn experia box(lekker dat kpn net gehackt is:S)

ow windows faq sorry zag je reactie niet maar de eerste keer dat ik dus de computer had heb ik dat gedaan.
de tweede keer lukte het niet want ik had geen verbinding.
trouwens ff dat jullie dit weer weten het ging ook mis op firefox

je kunt als browser misschien beter opera gebruiken als vuurhond of internet exslomer vanwege dat opera veel minder last heeft van spyware en sneller websites kan laden.
en heb je ook al wel eens geprobeerd om je register op te ruimen met bijvoorbeeld advanced system care

@ windowsfaq
ie9 is echt niet snel, het is wel een duidelijke verbetering op ie8 maar opera is veeeeeeeeeeeel sneller
en dat ligt ook niet aan mijn pc want ik heb 120mb internet en corei7 en 2xgtx560ti-448 core edition

dennisdennis12 aan jou commentaar heb ik nix ik probeer hier een probleem optelossen.
ik heb trouwens me register al schoon gemaakt met advanced system care maar dat heeft er nix mee temaken.
upc dat gaat niet werken hier waar ik woon ook niet bedraad daar is hier geen mogelijk heid voor.
ik wil graag nu alleen sireus commentaar geen geruzie over welk internet sneeller is ik wil alleen dat het werkt

Mmm, wat bedoel je eigenlijk met 'doorladen' ? Is de pc soms bezig met het bijwerken/installeren van bijvoorbeeld SP1, en dat je draadloze verbinding niet optimaal is door de afstand naar je Experiabox en daardoor op een langzamere snelheid gaat draaien?

nee internet werkt gewoon niet het is een soort van kapot en hij laat dus gewoon oneindig doord de laptop waar ik nu op zit staat naast de pc dus te ver weg is geen probleem

oeps mijn vorig reatie is best wel vaag ik bedoelde dus de laptop die ik nu gebruik heeft ook windows 7 ultimate en ie9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan