Internet verbinding op xbox 360 en computer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

MaartendeLeeuw

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2011
Hallo mensen,
ten eerste ik ben nieuw op dit forum, dus mocht dit op de verkeerde plek staat, zeg dat dan ff :P
In ieder geval, heb ik een vreemd probleem met de internetverbinding die via een snoer naar boven toe gaat. Deze was in eerste instantie voor de xbox 360 bedoeld omdat het draadloze netwerk te veel restricties had om normaal te kunnen spelen.
Veel van mijn vrienden hebben dat probleem opgelost door een snoer naar de xbox te brengen. Bij mij is dat zoals te verwachten niet het geval. De verbinding is nog steeds erg zwak en daarom is het moeilijk nog een beetje lol te beleven op dat ding.

Sinds kort is er ook een computer op die kamer verschenen.
Het rare is dus, dat deze computer bij het opstarten geen netwerk kan vinden, maar na ongeveer 10 minuten in eens wel...

Het zijn dus eigelijk twee vragen/problemen.
De eerste is: hoe kan ik het probleem met de xbox verbinding oplossen?
En de tweede: hoe kan het dat de computer pas na 10 minuten internet krijgt?

Er staan ook wat codes op het snoer, maar ik weet niet of deze relevant zijn :confused:

Welkom op Helpmij, trouwens! Je hebt em niet helemaal goed geplaast maar dat te zake.

Gebruiken jullie een router thuis?

Re:

Nee, alleen een modum van KPN Glasvezel. Voor het verbeteren van het NAT type werd aangeraden te portforwarden, maar na dat vaak te hebben geprobeerd heb ik KNP eens gebeld. Die zeiden dat ze portforwarden helemaal niet ondersteunen!
Dus vandaar dat ik de oplossing zocht bij het snoer. :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan