Internet verbinding schiet steeds weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

sidney123

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2010
Berichten
12
Hallo,

Ik weet niet of ik mijn vraag in de goede helpsectie heb geplaatst, excuses daarvoor.

Mijn probleem:
Wanneer ik gewoon op het internet zit, schiet mijn draadloze verbinding steeds weg. Dan geeft mijn draadloze verbinding aan dat de verbinding uitstekend is, alles is goed ingesteld, maar toch geeft 'ie aan dat de instellingen niet overeen komen met de opgeslagen instellingen. Valt dit op te lossen?

Besturingssysteem: Windows 7 Professional SP1 32-bitsbesturingssysteem.

Mijn computer is bij een goede kennis van mij geweest, hij zegt dat alles gewoon goed ingesteld moet zijn. Weet dus ook niet of er illegale dingen op staan.

Router: Sitecom54A350.

Bedankt voor het lezen/helpen.

sidney123
 
Dit heb ik ook wel eens met mijn telefoon, wat meestal helpt is om de wifi uit en dan weer aan te zetten.

Heb je hetzelfde met andere apparaten?
 
Laatst bewerkt:
@ sidney, ik zit met hetzelfde. ik ben alleen al een stapje verder: ik heb momenteel dit, vrij gangbare, internet pakket van kpn en ik had ook het probleem met een wegvallende verbinding, terwijl, zoals je zegt, alles verder functioneert een goede signalen geeft. ik weet niet in wat voor omgeving je woont, maar bij mij zou het te maken hebben met het feit dat ik teveel signalen ontvang. deze signalen kunnen allemaal op eenzelfde frequentie uitzenden en elkaar van de frequentie afduwen... nou vroeg ik me af hoe je er achter kan komen welke signalen welke provider (of modem) uitzendt... is er op de sites miss iets van een specificatie te vinden?
 
@mrHenkie, Nee, ik heb dit alleen op mijn computer.

@KikMuz, Ik woon in Den Haag, best wel drukke omgeving. Dus het kan wel zo zijn dat het aan de frequenties ligt.
 
Probeer gewoon elke frequentie uit die je kan vinden. Hopelijk is er nog eentje vrij.
 
@ sidney, je moet ff inssider checken dan kan je uitzoeken wie op welk kanaal zit en dan kan je in de instellingen van je router een ander kanaal kiezen...

ik ben trouwens van plan dat 3 in 1 pakket te nemen, maar heeft 1 van jullie ervaring met dat tv op je ipad/laptop (snelheid, bereik etc)? vind t wel een aardige aanbieding, maar wil wel weten of het iets toevoegt...

en nog wat anders, ik heb 2 laptops en sinds gister vindt de ene laptop alle draadloze signalen in de buurt, behalve mijn eigen (de andere laptop vindt/verbindt wel). iemand suggesties over wat te doen?
 
@ sidney, je moet ff inssider checken dan kan je uitzoeken wie op welk kanaal zit en dan kan je in de instellingen van je router een ander kanaal kiezen...

ik ben trouwens van plan dat 3 in 1 pakket te nemen, maar heeft 1 van jullie ervaring met dat tv op je ipad/laptop (snelheid, bereik etc)? vind t wel een aardige aanbieding, maar wil wel weten of het iets toevoegt...

en nog wat anders, ik heb 2 laptops en sinds gister vindt de ene laptop alle draadloze signalen in de buurt, behalve mijn eigen (de andere laptop vindt/verbindt wel). iemand suggesties over wat te doen?

check, anders formatteren! ;)

die tv shizzle op je tablet of whatever is best nice heb ik gehoord.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan