Internet verbinding schommelt valt weg edg

Status
Niet open voor verdere reacties.

henrydev

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2008
Goedendag

ik heb al een hele poos een probleem met mijn draadloze internetverbinding,

we hebben beneden een losse modem met daarnaast een sweex lw050 Router, nou zit ik boven met me pc en heb een wireless N usb stick achter in me pc Signaal sterkte is Zeer goed/Uitstekend

nou is telkens het geval en het herhaalt zich steeds om de 10 min. ongeveer, mijn verbinding valt heel ff weg, je ziet ff gauw dat kruisje en het balletje gaat erweer omheen en hij heeft weer verbinding telkens weer, nou is dat met online spellen heel ergt irritant natuurlijk, wat kan het probleem zijn mensen,,

MVG HEnry

Dus voor de duidelijkheid je hebt een modem van je leverancier en daarnaast nog een router/switch die het internet signaal draadloos uitzend?

Is die van je leverancier niet draadloos ondersteund?
Heb je gekeken op de website van je leverancier of ze storing hebben?
(kleine kans maar toch)

Het beste effect met een draadloze verbinding in je eigen huis heb je altijd door de router die het draadloze signaal uitzend zo hoog mogelijk in je huis te plaatsen (zolder) aangezien deze zichzelf verspreid als een paraplu.

Dus voor de duidelijkheid je hebt een modem van je leverancier en daarnaast nog een router/switch die het internet signaal draadloos uitzend?

Is die van je leverancier niet draadloos ondersteund?
Heb je gekeken op de website van je leverancier of ze storing hebben?
(kleine kans maar toch)

Het beste effect met een draadloze verbinding in je eigen huis heb je altijd door de router die het draadloze signaal uitzend zo hoog mogelijk in je huis te plaatsen (zolder) aangezien deze zichzelf verspreid als een paraplu.

jaah we hebben een modem van de leverancier met daarachter een router, die staat 1 verdieping lager, maar hij geeft wel aan dat mijn signaalsterkte uitstekend is dus dat vind ik zo vreemd, dan zou ik denken hij heeft zat bereik en hoeft niet naar zolder, nou is dat hier ook niet mogelijk alles naar zlder te plaatsen, maar ik blijf het vreemd vinden, hij herstelt zichzelf steeds weer , ik d8 dat ik mischien van kanaal moest gaan veranderen maar ik krijg het niet voorelkaar om in me sweex te komen,, eerder moest ik het ip adres 192.168.50.1 invoeren en toen kon ik inloggen, maar nu werkt dat niet meer, dus het gaat weer lekker hier :P

En kun je achterhalen wat het standaar ip adres van die router is/was?
misschien 127.0.0.1 ???

En op http://localhost ???

Heb je de router al een harde reset gegeven? Waarschijnlijk moet je dan ergens met een pincet of pen paar seconden inhouden en waarschijnlijk werkt dan wel weer de standaard host ip...(moet je dus wel weer helemaal van voor af aan beginnen maar waarschijnlijk is het dan wel opgelost)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan