Internet verbinding valt om de seconde weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Heliogo

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2010
Berichten
16
Ik heb een klein probleempje met het internet op me pc, ik zit gewoon bekabeld, maar de pc ziet een netwerk voor een halve seconde, en dan is die weer weg en weer na een halve seconde is die er weer, Enz

Ik had dus de vraag, hebben julie iets van ideeënwat het zou kunnen zijn?

Ik had al gekeken op:

me switch (geeft de pc ook niet aan)
Me Adapterinstellingen Staat aan maar valt dan ook weer steeds uit.
Lan driver al opnieuw geinstaleerd

En in me Netwerk overzicht staat ook: Er is geen verbinding met deze Adapter.

Alvast bedankt :)
 
Laatst bewerkt:
dat is dus het rare =/, want me laptop doet het wel (is Wireless) dus het ligt echt aan de pc zelf, Er zit ook geen breuk in de kabel, heb al andere geprobeerd, Helaas zonder succes ,:confused:
 
Ik heb een klein probleempje met het internet op me pc, ik zit gewoon bekabeld, maar de pc ziet een netwerk voor een halve seconde, en dan is die weer weg en weer na een halve seconde is die er weer, Enz

Ik had dus de vraag, hebben julie iets van ideeënwat het zou kunnen zijn?

Ik had al gekeken op:

me switch (geeft de pc ook niet aan)
Me Adapterinstellingen Staat aan maar valt dan ook weer steeds uit.
Lan driver al opnieuw geinstaleerd

En in me Netwerk overzicht staat ook: Er is geen verbinding met deze Adapter.

Alvast bedankt :)

Dit kunnen heel wat dingen zijn, heb je al gekeken of het niet gewoon een kapotte kabel is?
Sluit eens een andere computer aan met dezelfde kabel.
Als dit het niet is moet je nog eens naar de internet instelling kijken.
 
Apparaatbeheer en dan een rechtse muisklik op de netadapter. Déinstalleer de adapter en start opnieuw op. Windows installeert de adapter opnieuw. Update de adapter daarna eens. Wat nu?
 
Nee, de kabel is goed, heb die geprobeert met me laptop en die gaf gelijk signaal, en bij de instellingen zie ik niets vreemds :confused:
 
nee die oplossing heeft ook niet gewerkt, Maar ik vind het ook zo raar, hij geeft me ook niet aan op de switch (lampje gaat niet branden) terwel ik me laptop erin doe met de zelfde kabel gebeurt dit wel,
 
Als jij bedoelt dat herinstallatie ook niet werkte, dan zou mogelijk de netwerk chip (?) / kaart defect kunnen zijn. Nu maar hopen dat het een losse kaart is, da's nét even makkelijker te herstellen dan een onboard chip.

De Wizzard probleemoplossing van netwerkbeheer ook al geprobeerd?
 
Laatst bewerkt:
ja daar heb je inderdaad gelijk in.. maar ik vind het een beetje appart dat ik ongeveer voor een halve seconde wel signaal heb en dan weer niet, Al zou die defect zijn zou die dan niet helemaal geen signaal moeten vinden?

Hij heeft ook niet gebreken gehad, ik had de avond ervoor de pc goed afgesloten zonder fouten of iets.
 
'Knipperen" lag / ligt vaak aan de provider, maar aangezien je wifi goed werkt.................
Doe toch die Wizzard eens.
 
Ja me wireless werkt prima, daar heb ik geen lag in ofzo, heb hem nu net ook gecontroleerd op virussen maar daar is ook niets uitgekomen :(
 
dat is hem ook niet geworden, Ik zit nu sterk te tweifelen aan een Virus, Nod32 ziet hem niet maar me geluid is er nu ook al mee opgehouden, dus ik scan hem nog maar een keer, en als het dan niet positiever word, word het maar een reinstall :/
 
Ik maak het maar als opgelost, Ik heb windows opnieuw geinstaleerd en heb nogsteeds het zelfde probleem, Toen wou ik de setup van LAN installen en liep die vast, ik heb in me bios de Onboard LAN uit gezet en opnieuw de driver geinstaleerd ( en ging nu wel verder) kort gezegt, me moederbord is kapot.

in iedergeval bedankt voor de reacties en hulp,

Heliogo
 
Als het een onboardchip was kun je altijd nog een pci(e) netwerkkaart plaatsen, dat scheelt een mobo vervangen.
 
Ja daar heb je gelijk in, maar heb er nog garantie op, en straks krijgt die mis nog meer gebreken, dus ik vraag wel ffies wat die zaak er mee doet :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan