Internet verbinding valt steeds weg tijdens het game!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Justin128

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2008
Heya.

Ik heb een probleem met me Draadloos internet verbinding! Ik heb een Belkin54g als modum. Het probleem is als ik aan het gamen ben valt de verbinding uit elke keer is dat verschillend dan 5 Min en dan 10 min totdat de verbinding uitvalt. Maar hij komt altijd snel terug als ik het spel afsluit, en sinds ik Online-Games speel is dit heel erg irritant ik heb eraan zitten denken om Lan-Verbinding aan te sluiten maar ik heb geen idee of dit zal werken. Kan iemand mij helpen!? :confused:

Groetjes!

P.S: Ik heb me internet beveiligd maar zou het ook kunnen komen als je Bijv. geen Protection heb voor je internet?

draadloze verbinding is sowieso niet erg handig voor online games... ik heb al eerder van iemand gehoord die zo'n probleem had. heb je een goede verzender/ontvanger, hoe ver zit je van de verzender vandaan? een vriend van mij had eerst ook geen enkel probleem toen hij dichtbij zat, maar zodra zijn computer naar boven werd verplaatst had hij net zo'n probleem als jij.

Ik zit ook boven. Onze main computer is aangesloten op een router beneden, mijn modum staat ong. 3 Meter achter me op een andere kamer

Zal ik Lan-Verbinding maken dan?:) Ik heb nog iets op zolder liggen en ik heb zo het idee dat het niet zo'n goeie modum is :S

als je niet een hele kabel hoeft te leggen en daardoor volledig bedraad bent, zou ik het inderdaad gewoon proberen. als het dan nog niet lukt zal ik even voor je googlen!

Hmn ik moet wel heel wat overhoop halen, kan je mess google! Thanks for ye reactions!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan