hoi allemaal ik he vraagje ?
ik heb een Acer Aspire M3641.
Nu heb ik gisteren een nieuwe videokaart gekocht : Nvidea Gforce gt240.
na inbouwen en drivers instaleren werkt alles prima.
Alleen als ik nu dus een game opstart valt mijn internet verbinding weg.
hij blijft verbinding houden maar zegt dan beperkte toegang.
Nu weet ik 100% zeker dat het niet aan internet licht want andere apparaten in huis die internet hebben blijven het doen.
En zodra ik het spel afsluit komt internet verbinding weer terug naar normaal.
Ook diverse spelen geprobeerd blijft t zelfde probleem houden
Met de oude video kaart geen problemen als ik deze terug plaats en game start werkt internet gewoon..
Nu vroeg ik me af kan het komen omdat ik misschien net iets te weinig voeding heb waardoor er te veel voeding naar de videokaart moet en dat dan de rest niet meer goed kan werken ???
Ik hoop dat iemand het weet..
Netwerkadapter is van sitecome W-181 Voor plaatsen niewe videokaart nooit geen problemen mee gehad
ik heb een Acer Aspire M3641.
Nu heb ik gisteren een nieuwe videokaart gekocht : Nvidea Gforce gt240.
na inbouwen en drivers instaleren werkt alles prima.
Alleen als ik nu dus een game opstart valt mijn internet verbinding weg.
hij blijft verbinding houden maar zegt dan beperkte toegang.
Nu weet ik 100% zeker dat het niet aan internet licht want andere apparaten in huis die internet hebben blijven het doen.
En zodra ik het spel afsluit komt internet verbinding weer terug naar normaal.
Ook diverse spelen geprobeerd blijft t zelfde probleem houden
Met de oude video kaart geen problemen als ik deze terug plaats en game start werkt internet gewoon..
Nu vroeg ik me af kan het komen omdat ik misschien net iets te weinig voeding heb waardoor er te veel voeding naar de videokaart moet en dat dan de rest niet meer goed kan werken ???
Ik hoop dat iemand het weet..
Netwerkadapter is van sitecome W-181 Voor plaatsen niewe videokaart nooit geen problemen mee gehad