Internet verbinding valt weg,

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wolfshape

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2006
Hallo Allemaal,

Ja heb dus bovenstaand probleem.

Het gaat om een sitecom WL-173 router, met Windows-Vista op een laptop.

Zonder beveiliging geen enkel probleem, zodra ik WEP-128Bits beveiliging kies verlies ik na zo'n 30 minuten de internet verbinding, geen vermelding in de logs. Verbinding kan hierna probleemloos opnieuw (handmatig) gestart worden. Firmware al geupgrade, gaat om een huis met houten vloer verbinding sterkte is top!

Zonder beveiliging geen enkel punt, kan trouwens geen WPA beveiliging aanzetten (in de router wel, passphrase wordt ook geaccepteerd) maar Windows Vista komt met de melding dat er geen beveiliging is ingesteld, wordt er een beetje zenuwachtig van want er komen steeds meer mensen toevallig hier eventjes op het parkeerterrein met hun laptop staan.

Hoop op wat illimunieuze ideeen :D

Groetjes,

Marco

Kan je niet heel gericht helpen maar.......

Heb je SP1 al geinstalleerd?
Probeer de drivers van je WLAN adaptor van je laptop eens te vernieuwen (upgrade)

Miss. geeft dit verbeteringen.

Grtz.

Kan je niet heel gericht helpen maar.......

Heb je SP1 al geinstalleerd?
Probeer de drivers van je WLAN adaptor van je laptop eens te vernieuwen (upgrade)

Miss. geeft dit verbeteringen.

Grtz.

Dank voor je antwoord, SP1 installeert bij mij helaas niet (krijg een rollback) zal binnenkort eens een complete herinstallatie doen, is in de toekomst want ben aan het verbouwen :-)

Ik zal het verloop hier bijhouden!

Dank voor je antwoord, SP1 installeert bij mij helaas niet (krijg een rollback) zal binnenkort eens een complete herinstallatie doen, is in de toekomst want ben aan het verbouwen :-)

Ik zal het verloop hier bijhouden!

Drivers geinstalleerd en het probleem is opgelost, waarvoor mijn dank!

Kan echter nog steeds geen WPA beveiliging instellen, ik piel nog even door en mocht het niet lukken zal ik een ander topic starten!

In iedergeval bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan