Internet verbinding valt weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

erzincan24

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2007
Goedemiddag allemaal,

Ik zit hier met een probleem, ik had hiervoor al last hiervan mijn verbinding viel namelijk steeds weg. Beneden heb ik de ''Thomson 780 st'' staan en boven had ik eerst de usb adapter ''Speedtouch 123g'' en nu heb ik een usb adapter de ''TP-Link TL-WN822N''. De probleem is dat als ik met 1 pc verbinding maak dan loopt alles perfect maar als ik met een ander laptop of een ps3 ook verbinding wil maken dan valt de verbinding weg. Ik dacht eerst dat het lag aan mijn oude usb adapter de speedtouch 123g maar dat is de probleem niet denk ik. Vroeger verliep alles goed maar sinds 2 weken niet meer, waar kan het aan liggen volgens julie?

Alvast bedankt

Kan het zijn dat je deze computer/laptop/ps3 hetzelfde IP adres gegeven hebt? dit kan IP adres conflicten geven. Welke apparaten zijn draadloos ingeschakeld en welke met kabel? dit is even extra informatie waarna we iets beter kunnen troubleshooten met je probleem ;)

Ja, het zou kunnen heb geen idee hoe ik dat kan veranderen, ik heb er zelf ook geen verandering in gebracht. Kan het aan de IP adres liggen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan