gerardmuziek
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 4 okt 2006
ik heb een pc beneden staan met internet geen probleem.
Heb ook een pc boven staan maar daar heb ik een internet verbindings probleem mee.
Er staat benede een d-link router geen problemen.
Boven in de pc zit een d-link netwerk ontvanger ( laat ik het zo maar even noemen ).
Installatie goed verlopen zonder probleem.
zo wel beneden als boven.
Nu doet zich het volgende probleem zich voor.
Bij het opstarten van de pc boven is er de mogelijkheid om te kunnen interneten en
in te logen bij smn.
Maar na een paar internet pagina op gevraagt te hebben beginnen in eens de problemen.
MSN is niet meer aangemeld.
en een side op vragen lukt niet meer.
Maar recht in beeld staan nog steets die twee beeldschermtje en bij het er op gaan staan met de muis pijl geef het aan zeer goede verbinding.
en als ik kijk bij netwerk verbinding geeft het gewoon aan dat er verbinding is.
Maar kan geen side meer op vragen en MSN geeft hij aan dat er geen internet verbinding is.
Help aub.
Mijn dank zal zeer groot zijn
Mail adres is
info@tisnew.nl
Groet Gerard
Heb ook een pc boven staan maar daar heb ik een internet verbindings probleem mee.
Er staat benede een d-link router geen problemen.
Boven in de pc zit een d-link netwerk ontvanger ( laat ik het zo maar even noemen ).
Installatie goed verlopen zonder probleem.
zo wel beneden als boven.
Nu doet zich het volgende probleem zich voor.
Bij het opstarten van de pc boven is er de mogelijkheid om te kunnen interneten en
in te logen bij smn.
Maar na een paar internet pagina op gevraagt te hebben beginnen in eens de problemen.
MSN is niet meer aangemeld.
en een side op vragen lukt niet meer.
Maar recht in beeld staan nog steets die twee beeldschermtje en bij het er op gaan staan met de muis pijl geef het aan zeer goede verbinding.
en als ik kijk bij netwerk verbinding geeft het gewoon aan dat er verbinding is.
Maar kan geen side meer op vragen en MSN geeft hij aan dat er geen internet verbinding is.
Help aub.
Mijn dank zal zeer groot zijn
Mail adres is
info@tisnew.nl
Groet Gerard