internet verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

jcproductions

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2007
ik krijg volgende melding en kan niet op internet

De instructie op 0x7c910e03 verwijst naar geheugen op 0x02014f4c.
Beleef of schrijfbewerking ( written op het geheugen is mislukt )

hoe kan ik dit oplossen

Sinds wanneer krijg je deze melding precies en wanneer krijg je de melding ? ( gewoon als je internetexplorer opent )

Laatst bewerkt:
hey

heb overlaatst via msn een trojan horse binnen gekregen die mijn scanner niet herkende heb deze er ondertussen afgehaald maar sinds de laatste dagen krijg ik deze melding bij telenet zeggen ze dat alles in orde is maar kan niet op internet en op msn en krijg steeds die bepaalde melding

Heb het op de volgende site gezocht :
http://sources.redhat.com/ml/crossgcc/2006-06/msg00049.html

Hier staat dat het een DDL probleem is, heb je nog last van dat programma zomaaar uitvallen.
Dan kan je de makkelijkste optie proberen je register herstellen via recovery console.

Hij verwijst ook naar je memmory , dit kan maar dan moet je ook blue screens enzo krijgen krijg je die ?

Laatst bewerkt:
Ieder geval het zou best kunnen dat door die trojan horse je register beschadigt is geraakt.
Dit is het probleem dan denk ik. Daarna kunnen we nog kijken naar je memmory,
je hebt verschillende site waar je free registery programma's kan downloaden, volgens mij is registery mechanic ook gratis . Moet je maar effe googelen , je kan altijd ook kijken op deze site bij handige software.

Dat moet je via de Windows cd doen en dan op r drukken en dan moet je allemaal dos commandos geven enzow en bestanden hernoemen etc en dan als einde doe je system system.bak
Maar ik leg je morgen wel verder uit, want heb handleiding op me werk liggen, dan geef ik je die wel.

Registery herstel ? dit zou kunnen helpen denk ik dat ie de fouten codes uit je registery van die bootscreen editor van je verwijderd en anders windows herstellen naar default via recovery console staat op deze site een handleiding voor.
Iedergeval register herstellen via recovery console doe je als volgt.
Xp cd-rom erin druk je op F8 laat je hem booten via de cdrom schrijf.
Dan start hij windows setup op als volgt druk je op R van repair en dan op C dan zit je in de recovery console.
typ je als volgt in :
cd config "zodat je c:\winnt\system32\config in beeld krijg waar je mee typ.
ren system.bak system
dan ga je terug naar C:
cd winnt
cd system32
cd config
ren system system.old
cd..
cd..
cd repair
copy system.bak c:\winnt\system32\config

Nu heb je register hersteld. Moet je effe kijken of je nu wel in windows xp normaal beeld krijgt

Hoop dat je eruit komt. ( je moet wel een officiele windows xp cd hebben of 2000 waar je computer mee draaid )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan