internet verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem008

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2007
IK heb wat problemen met mijn internet verbinding.

Beneden in mijn menu balk wordt weergeven status verbonden,toch vindt hij geen internet.
Als ik hem herstel geeft hij ,, geen problemen gevonden"

Ik kreeg ook net een menu'tje met daarin de melding van een "Ethernet-netwerkprobleem"

Ik zit al de hele avond te stoeien maar hij wil echt niet.

Ik heb nu ook mij router met een kabel verbonden maar krijg nog steeds geen verbinding.

Ik heb ook nog een laptop en die werkt wel op het draadloos beheer.

Heb je dit al geprobeerd?
Resetten Modem/Router
Verbreek de stroom naar het modem e/o router (trek de voedingstekkertjes eruit)
Wacht +/- 1 minuut
Herstel eerst de stroomtoevoer van het modem en wacht totdat deze volledig is opgestart
Herstel daarna pas de stroomtoevoer naar de router.

nee , het lijkt mijn als mijn laptop het wel doet op de router dat er wel internet is ,(waar ik nu op zit)

Daarom heb ik al een verbinding gelegd met een kabel tussen de router en de computer.

maar hij wil hem echt niet vinden ,

Als ik het goed begrijp heb je een laptop (draadloos) en een desktop pc,je laptop doet het wel (heeft verbinding) en je desktop pc krijgt geen verbinding.
Mijn vraag is deze:
Heb je de desktop pas aangesloten en kreeg je toen geen verbinding? Of was hij al eerder aangesloten en kreeg je voorheen wél verbinding?

Hij heeft altijd gedraaid

Er zit ook zo usb ontvanger in de vaste computer maar daar hebben we wel meer problemen mee gehad, dus doen we er vaak een kabel tussen en dan werkte hij goed.

Ik heb met de laptop nooit geen problemen(altijd draadloos)

trouwen de laptop draait op xp en de vaste (het probleem geval) op vista.

Als je de windowstoets + r indrukt, ncpa.cpl typt met een enter. Geef dan een rechtermuisklik op de bedraade verbinding (als hij via een draad aangesloten is) en klik dan op status. Geef dan een klik op details. Wat voor IP, gateway, subnet en DNS server staat daar?

Dan krijg een venster met de besschikbare internet verbindingen.

bij mijn draadlose verbinding staat

Netgear

signaal sterkte goed
radiotype 802.11g
SSID: netgear

verbonden

zou best even dat mc affee willen proberen maar dan moet ik wel verbinding met internet hebben op die computer.

Laatst bewerkt:
Opstart-problemen met verbinding

Hoi, ben hier nieuw, heb 's morgens opstartproblemen met de verbinding. Krijg bij het opstarten helemaal geen verbinding !

Gebruik windows xp en deze verandert bij het opstarten de volgorde van de promamma's, ook herkend ie niet de wirles van Ralink
HOE KAN IK DIT OPLOSSEN ??

Vaak pas na een uurtje of langer krijg ik weer verbinding en is het monitortje op m'n menubalk te zien, daarvoor niet waardoor ik ook geen verbinding kan activeren. ook wordt er iedere keer de automatische verbinding uitgegooid.

Mvg, Calycula

Dan krijg een venster met de besschikbare internet verbindingen.

bij mijn draadlose verbinding staat

Netgear

signaal sterkte goed
radiotype 802.11g
SSID: netgear

verbonden

zou best even dat mc affee willen proberen maar dan moet ik wel verbinding met internet hebben op die computer.
Je hebt me verkeerd begrepen,m'n vraag is of je Mc Affee gebruikt die hebben n.l. een verkeerde update uitgebracht die pc's lamlegt.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan