internet verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Albert46

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2012
Goede morgen iedereen,

Het probleem wat ik heb is het volgende:

Ik heb op mijn computer twee besturingsytemen n.l. : windows xp en ubuntu (linux).
Op ubuntu werkt mijn internet verbinding perfect maar met windows xp kan ik geen verbinding maken.

Wie helpt mij?

Wat voor internetverbinding heb je (ADSL, kabel, iets anders) en hoe heb je deze proberen in te stellen in Windows XP?

Dat, en zijn alle drivers wel geinstalleerd? Meestal als die geinstalleerd zijn (indien bedraad netwerk), gebeurt de rest van zelf.

Open Apparaatbeheer, en kijk of daar uitroeptekens/vraagtekens staan. Je komt in Apparaatbeheer, door naar de Eigenschappen van 'Deze Computer' te gaan (dus rechtsklikken op Deze Computer -> Eigenschappen), en dan tablad Hardware, knopje Apparaat beheer.

Hartstikke bedankt...
Wat je schreef heb ik gedaan,en .....alles gelukt!!
Fijn weekend.
gr.
Albert

Welkom op Helpmij...:thumb:

Kan je nog even aangeven om wat voor verbinding het gaat. Dan kan ik topic naar juiste sectie verplaatsen. Members-chat is immers niet bedoeld voor dit soort vragen.;)

Sorry,

Ik was hier voor het eerst op de site en heb een vergissing gemaakt met plaatsen...
Later herstelt en op de goede manier gedaan en met succes!
het probleem is opgelost.
Fijn weekend,groeten,

Albert

Geeft niet dat je verkeerd geplaatst hebt maar de vraag was wat voor verbinding je hebt.(adsl, kabel)
Zodat de vraag naar de juiste sectie kan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan