Internet verbonden, alleen geen internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Imfaaaith

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 dec 2012
Hallo,

Ik heb gister een nieuwe vaste computer gekocht,maar ik heb er nu al een probleem mee.
Er staat dat mijn computer verbonden is met ons internet, maar het internet doet het niet.
Als ik internet explorer gebruik laadt hij alleen de startpagina en kan ik niet naar een andere site, want die blijft dan oneindig laden. Ik heb de router als gereset, en mijn virusscan gedeinstalleerd. Mijn computer is van hrt merk Medion en ik gebruik windows 8, weet iemand wat ik kan doen zodat het internet weer werkt?

Alvast bedankt

je hebt je pc dus met een kabel op de router verbonden? Heb je de instellingen vd netwerk adapter goed staan? Automatisch IP-adres verkrijgen enz? Wat is het merk en type van Internet router?

je hebt je pc dus met een kabel op de router verbonden? Heb je de instellingen vd netwerk adapter goed staan? Automatisch IP-adres verkrijgen enz? Wat is het merk en type van Internet router?

Nee hij is draadloos verbonden via wifi en hoe kan ik die andere dingen instellen dan?

airplane mode staat toch niet toevallig aan? En anders in netwerkcentrum even de adaptersettings opvragen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan