internet verdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Quinten132123

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2008
hallo,
ik had een vraag over een internetsplitter.
ik heb een pc en een xbox 360 waarop ik live heb ,dus internet, met een kabel.
en het is irritant om constant die kabel te moeten omsteken.
dus bestaat er een mogelijkheid dat hij met een soort van splitter waarin je de kabel van de muur, een internetkabel van de xbox , en een van de pc steekt, en dat je dan beide apparaten kan gebruiken, hoeft niet tegelijk, maar zou wel mooi zijn.
ik heb al switches gezien, maar zo'n ding kost rond de 30,=
is er ook een mogelijkheid voor gewoon een simpel apparaatje, wat niet boven de 10,- kost?

Internet opsplitsen kan niet zomaar 123,... daar moet zo;n splitter tussen. Ik heb vroeger ook geknutselt om mijn internet kabel te splitsen, maar het is me niet gelukt. Ik gebruik nu zo'n splitter. Die is duur, maar je krijgt er wel wat voor terug

oke, mischien weet iemand anders nog een oplossing.

en ik heb een oplossing voor je probleem 2 pilootnour, ga naar de youtube startpagina
log in, boven aan de pagina staat je inlognaam, daarnaast staat een pijltje, klik daarop en dan op ''meer''.
ga aan de linkerkant naar profielinstellingen, afbeelding wijzigen, afbeelding uploaden enz.
als je nog iets niet snap zeg je het maar.

quinten,...
Heel erg bedankt. Dan kan nummer 2 weg. Hartelijk bedankt.
Ik zak nog ff voor goei kope splitters zoeken,,,

er zijn verschillende manieren om dit op te lossen.
Als je van je provider meer dan 1 ip krijgt kan je inderdaad een switch gebruiken.
Anders moet je een router gebruiken.

Een andere mogelijkheid is dat als je 2 netwerkaansluitingen aan je pc hebt dat je de internetverbinding van de pc kan delen en dat je dan de andere netwerkaansluiting van je pc aan je xbox verbind.
Nadeel van deze laatste manier is dat je pc moet aanstaan om internet te hebben op je xbox.

Kan iemand mij alvast uitleggen hoe zo'n switch werkt?
want ik wel best wel wat uitgeven maar dan moet ik wel weten of die werkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan