internet via ADSL traag?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Yan
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Yan

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2003
Hallo allemaal,
Ik heb de laatste paar weken het volgende probleem:
Heb een ADSL breedband aansluiting van Zonnet, met een vrij nieuwe computer met Windows XP.
Tot voor een paar weken was de snelheid op internet goed, maar de laatste tijd is dit verder onder de maat!
Ik doe dan in zo'n geval maar weer een keer een restart van de comp. maar dit lijkt me toch ook geen goede oplossing? (trouwens dit werkt ook lang niet altijd meer!)
Iemand enig idee?
Thx.
yan

Ik had dit probleem met wanadoo. Kreeg advies om Adsl-modem even uit te zetten. Nu gaat het weer als vanouds. Wie weet een oplossing voor jou.

Bedankt Ad,
Dit heb ik al een keer geprobeerd, helpt even maar de volgende keer met opstarten is het weer hetzelfde liedje.....
Ik weet eigenlijk niet waar ik het probleem moet zoeken, ik heb dit eerder gehad, en toen was de oplossing om de computer terug te zettten naar een eerdere datum. (systeemherstel)
Misschien moet ik dat maar weer eens proberen.
Nogmaals bedankt.
yan

Sommige virussen zorgen ervoor dat je internet erg traag wordt. Kijk daar ook even naar...

Toevallig recentelijk patch Q811493 van Microsoft geïnstalleerd (controleer in add/remove programs in je control panel)? Zo ja, onmiddelijk verwijderen en je pc zal weer stukken soepeler draaien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan