internet Via crosslink

Status
Niet open voor verdere reacties.

nightwalker

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2005
Ik heb mijn crosslink kabel aangesloten aan mijn laptop. Ik heb een neiuwe netwerk verbinding gemaakt en bestanden verwisselen gaat. Nu weet ik niet hoe ik verbinding kan maken met het internet op mijn laptop
zouden jullie mij kunnen helpen.

bedankt

Ik begrijp dat je je laptop met een crosslink kabel hebt aangesloten op je netwerk? Of rechtstreeks op een pc?

Toen ik ook nog met crosscable werkte moest ik een nieuwe verbinding maken. Opgeven dat je een thuisnetwerk wilt maken. Opgeven dat je verbinding maakt via een andere pc (gatewat).

Je bestanden delen is al gelukt zeg je. Dan zou het nu zo ongeveer moeten werken.

Geplaatst door Tanja1968
Toen ik ook nog met crosscable werkte moest ik een nieuwe verbinding maken. Opgeven dat je een thuisnetwerk wilt maken. Opgeven dat je verbinding maakt via een andere pc (gatewat).

Je bestanden delen is al gelukt zeg je. Dan zou het nu zo ongeveer moeten werken.

En natuurlijk moetten ze allebij wel instellingen heben dat ze kunnen delen en zo!!! anders heb je op de ene pc staan dat je wel kan delen en de andere heeft die instellingen niet!!! Ik heb net nog mijn thuisnetwerk gemaakt!! op een gloednieuwe pc dus alles loop vlekkenloos!! ik hoop dat je nu genoeg informatie hebt anders moet je nog effe een reactie geven

Kijk anders effe hier op!!!

http://home.hccnet.nl/h.vosman/netwerk.htm Het ziet er wel handig uit :p maja anders moet je gewoon bij google kijken en zoeken op thuisnetwerk dan vind je het wel!!!!

En je moet metteen kijken op .... Internet explore of je internet hebt en als hij vraag om verbinding te maken druk je op verbinden met internet

Geplaatst door yoran

En natuurlijk moetten ze allebij wel instellingen heben dat ze kunnen delen en zo!!!

Als ze elkaars bestanden kunnen zien, dan is het netwerk toch gedeeld dacht ik? Of maak ik een denkfout?

Topicstarter heeft al aangegeven dat de bestanden wisselen lukt.

Geplaatst door Tanja1968

Als ze elkaars bestanden kunnen zien, dan is het netwerk toch gedeeld dacht ik? Of maak ik een denkfout?

Topicstarter heeft al aangegeven dat de bestanden wisselen lukt.

Sorry mijn fout!!

Zorg op de pc waar het internet op binnen komt, dat de internet verbinding gedeelt wordt. Je krijgt dan vanzelf via de tweede netwerkkaart verbinding op de laptop.

Geplaatst door crash
Zorg op de pc waar het internet op binnen komt, dat de internet verbinding gedeelt wordt. Je krijgt dan vanzelf via de tweede netwerkkaart verbinding op de laptop.

Lex hij heeft genoeg info!!
Het doet het al!
Dus het is hier ''gesloten

Geplaatst door yoran
Lex hij heeft genoeg info!!
Het doet het al!
Dus het is hier ''gesloten
Ik heb dat nog niet van de TS begrepen.:confused:

PS, sluitne doen alleen Moderators.;)

Geplaatst door crash

Ik heb dat nog niet van de TS begrepen.:confused:

PS, sluitne doen alleen Moderators.;)

IK bedoelde dat het al opgelost was zoals Tanja1968 al zij!!

Je hebt gelijk alleen ''Moderators sluiten een vraag!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan