Goede morgen,
Ik weet niet of deze vraag bij de afdeling 'hardware' thuishoort.
Binnenkort neem ik - en laat ik dit installeren - voor mijn laptop (compaq presario 1200-XL-109) een abonnement via kabel (wanadoo).
Tot nu toe heb ik een inbel-verbinding (snoertje via telefoonlijn etc) via de provder compuserve.
Mijn vragen zijn:
1. moet ik compuserve nog berichten dat ik binnenkort op een andere manier op het internet geraak ?
2. van een collega hoorde ik, dat de monteur een aftakking maakt van het "casema"tv/radiokastje dus een tweede kastje maakt. Kan ik nog aangeven waar ik het tweede kastje graag wilt hebben (grotere afstand en/of andere kamer) ?
3. het tot nu toe gebruikte snoertje tussen laptop en telefoonaansluiting; blijf ik dat dadelijk in de nieuwe situatie ook gebruiken of gaat dat anders ?
4. (heeft te maken met de vorige vraag) de verbinding tussen mijn laptop en nieuwe kastje om te internetten, verloopt ook weer dmv snoer ?
5. omdat ik een abonnement via wanadoo ga nemen, kom ik dan ook bij aanmelding (nieuw emailadres en wachtwoord ?) op hun website terecht op het internet ?
Misschien voor een (groot) deel wat onzinnige vragen, maar ik weet dit gewoon niet en probeer een beetje beslagen ten ijs te geraken (voorbereid te zijn).
Alvast bedankt voor de moeite om te reageren,