Internet via stroomnetwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jebson

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 okt 2007
Ik weet niet goed in welke sectie deze vraag thuishoort; heb thuis een wifi aansluiting en heb deze onlangs geüpgrade, aangezien deze upgrade pas geleden is opgeleverd maar ik de verbeterde snelheid nogal vond tegenvallen heb ik gisteren een netgear hdx101 startset gekocht. Deze set zou je eenvoudig in je modem en stroomaansluiting kunnen prikken en wanneer je de 2e set dan nabij een stopkontakt van computer en in je computer prikt, zou je tot wel 200mbps kunnen hebben ! Na e.e.a. aangesloten te hebben gaf mijn computer de melding dat mijn lan-verbinding geen of beperkte verbindingsmogelijkheden had ??? Heb daarna van alles geprobeerd om de boel te herstellen, maar kom er niet uit. Heb de aansluiting ook nog in m'n laptop geprobeerd maar helaas met hetzelfde resultaat. :mad: Wat doe ik verkeerd ??

Laatst bewerkt:
zitten de stroom aansluitingen op dezelfde groep? dat was de doorslag voor mij om het niet te nemen.

Ja, op dezelfde groep maar ook al was dat niet zo dan zou het nog goed gaan (aldus de beschrijving)...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan