Internet viel weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rimsic

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
15 jan 2005
Berichten
3.143
Hallo,

Vanmiddag zat ik Wolfenstein Enemy Territory te spelen. Er gebeurde niks meer kon niet meer praten, kon niks meer. Toen ik het spel afsloot werdt msn ook net afgemeld en kon ook geen webpagina's meer bezoeken.

Dit zelfde probleem had ik gister ook al. Toen viel hij ook weg, toen ben ik naar de setup van mijn Sweex Router gegaan en de 'Quick Setup' uitgevoerd en hij werkte meteen weer. Maar vandaag werkte dat dus niet.

Wat ik vandaag allemaal heb geprobeerd:
- Quick Setup
- 'cmd', ipconfig/release.....etc.
- Zonder router alleen met modem + @home software
-----» Hierbij was het probleem dat hij aan het eind een testje doet of alles werkt. Hij kon dan geen verbinding maken met de @home servers
- Router gereset
- modem aan/uit

Toen ben ik gaan eten en daarna heb ik het weer geprobeerd. En toen werkte het wel met router en kabel en @home software. Ik heb ook het gratis nummer van @home gebelt (0800-1818) waar storingen en meldingen worden gegeven. Maar er was geen storing op mijn postcode

De hard- software
- @home
- Sweex Router LB000021
- SB5100 Series SURFboard® Cable Modem

Hij doet het nu dus wel weer, maar toch vind ik het niet echt fijn dat hij zomaar uitvalt. Ik denk zelf dat het weer is aan @home ligt. Omdat die wel vaak storingen hebben. En ik denk dan ook dat ik niet verder ga met @home, maar voor een andere provider wil gaan. Heeft iemand dit ook gehad of weet hij/zij waar het aan ligt?
 
www.troublesathome.nl

daar kun je veel lezen over 2home en ik heb er nooit prolemen mee maar ik gebruik dan ook een zyxel router.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan