internet vliegt er voor weg booten van af de cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronnie325

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2008
hallo ik heb 2 vragen
want als ik mijn internet op strart een paar minuten later vliegt het er voor weg
mijn pc z it vol virussen en malware maar het wil er maar niet uit
iemand een oplossing ?

en hoe moet ik de windows vista cd booten bij het opstarten ik weet niet meer hoe dat moet ? want als niemand een oplossing heeft voor de eerste vraag zet ik windows er op nieuw op

Hoi,

Heb je deze tips al eens geprobeerd.
En als je opnieuw installeerd gelijk een goede internet security installeren
Modag

Laatst bewerkt:
mogat

je denkt zeker dat je helpt je bent niet grappig hoor je geeft precies de zelfde link als hem

je denkt zeker dat je helpt je bent niet grappig hoor je geeft precies de zelfde link als hem

NOU NOU!!!!!:evil:

Dat komt wel omdat ie tegelijkertijd als ik reageerdt!!!!!
Maar als jij al zo'n reactie geeft........:confused:

Hoi,

Ik denk zeker niet dat ik grappig ben als je naar de tijd van plaatsen kijkt zit er 1 minuut verschil tussen dat misschien net de tijd die ik even nodig had om die link te zoeken en het is toch fijn dat er twee met de zelfde optie komen .
En schrijf jij me naam maar goed
Modag

sorry

sorry voor dit ongemak dat had ik zo snel niet gezien er zien ook andere mensen die dat wel doen dat heb ik ook al eens mee gemaakt darom :confused:
mijn excusus

MVG

:thumn:

trouwens vraag is opgelost windows opnieuwe geinstaleert met dat superanti spyware ;)

bedankt:thumb:

Hoi Ronnie 325,

Oke , fijn dat het probleem is opgelost en heb je wel aan deze gedacht een goede internet security
Want de superanti spyware is leuk voor trojans etc maar niet voor virussen.

Modag

Laatst bewerkt:
Hoi,

Als je die er al op had toen je al die spyware en virrussen kreeg dan niet, en gebruikt vrij veel geheugen van de pc .

Modag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan