internet vraagt om aanvullende gegevens

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tamao

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2008
ik kan geen verbinding maken met mijn eigen internet. Vanacht deed deze het nog perfect, maar toen ik vanmorgen wakker werd, weigerde internet verbinding te maken. Ik kreeg een pop up zoals je krijgt als je in de trein zit, dat je je browser moet openen om aanvullende gegevens in te vullen. Zover ik weet is dit niet helemaal de bedoeling als je op je eigen internet zit. Overigens gebeurt er niets als ik alsnog mijn browser open, geen enkele website wil laden.
Heeft er iemand enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn en hoe dit op te lossen is? Alvast bedankt

Je hebt al eens herstart?

Installeer MBam Free, update deze en laat je pc eens scannen.

Ik heb hem herstart, gereset, computer gescand (hoewel ik niet denk dat dit het is, gezien ik ook niet via mijn tablet of telefoon verbinding kan maken). Ik heb mijn provider gebeld die mij aanraadde om mijn router aan te sluiten in een kastje in de meterkast, wat ik gedaan heb, maar het probleem is alsnog niet opgelost.

Overigens brand het DSL lampje niet op de router

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je een losse router er tussen?

Zo, ja sluit eens rechtstreeks op het modem aan.

Dit heb ik net geprobeerd. Ik heb ook geprobeerd om daarmee online te gaan en kreeg dezelfde melding als voorheen. Ik probeerde alsnog een website te openen en belandde hierop:

[smallimg]http://i.imgur.com/KS07VqW.png[/smallimg]
(Klikbaar)

Laatst bewerkt door een moderator:
Pc uit en alle cables uiut het modem.

Modem van stroom en wacht eens een minuut of 5.
Geef het modem weer voeding en als leds weer branden sluit dan alle cables weer aan op modem en zet pc aan.

Gedaan. Vanmiddag ook al geprobeerd, toen hielp het ook al niet.
Vreemd genoeg geeft het interneticoon nu niet meer aan dat er een probleem is, maar kom ik nog steeds niet online. Maar het is een vooruitgang neem ik aan haha
EDIT: Vals alarm, hij geeft het nu wel weer aan.

Laatst bewerkt:
ik heb 15 minuten gewacht voordat ik hem weer inschakelde

Het probleem is opgelost. Blijkbaar, doordat er een nieuwe buur in het gebouw kwam wonen, die internet aangesloten kreeg, is dat bij mij er op een of andere manier uitgegooid. Er is een reparateur langsgeweest die er voor gezorgd heeft dat ik weer aangesloten sta. Het had dus weinig te maken met de verbinding in mijn eigen huis, maar met een fout van KPN zelf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan