Internet wachtwoorden terugvinden op XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdenbraber

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2002
Ik heb een vraagje over windows XP. Als je je op een site inlogt vraagt IE of je je wachtwoord voor die site wilt opslaan. Dat doe ik eigenlijk altijd. Nu vraag ik me af hoe en of je op je pc je wachtwoorden voor al die verschillende websites kunt terugvinden. Alvast Bedankt! Marjolein

mdenbraber zei:
Ik heb een vraagje over windows XP. Als je je op een site inlogt vraagt IE of je je wachtwoord voor die site wilt opslaan. Dat doe ik eigenlijk altijd. Nu vraag ik me af hoe en of je op je pc je wachtwoorden voor al die verschillende websites kunt terugvinden. Alvast Bedankt! Marjolein

Het zou misschien wel kunnen, dan staat het ergens in de map cookies, onder documents en settings/username/

wachtwoord

Ja maar als je je pc opschoont, ruim je ook je cookies op..betekent dat dus dat je je wachtwoorden voor websites daarna niet terug kunt vinden? Groetjes en bedankt!

mdenbraber zei:
Ja maar als je je pc opschoont, ruim je ook je cookies op..betekent dat dus dat je je wachtwoorden voor websites daarna niet terug kunt vinden? Groetjes en bedankt!

hoe bedoel je? je wachtwoorden voor websites onthoud je toch? Als je opschoont ofwel je cookies verwijdert zijn ze inderdaad gewoon weg.

Probeer het, zou ik zeggen.
Ik schrok nogal toen ik al die ww zag.

Die password vieuwer is een lekkere om in je achterhoofd te houden, mocht je je pc een keer wegbrengen voor reparatie oid......... :eek:

Dat het perfect werkt is nou net het probleem denk ik. Zie mijn eerdere topic.

Confictius zei:
Dat het perfect werkt is nou net het probleem denk ik. Zie mijn eerdere topic.

haha, maar dus ook als je cookies al verwijdert zijn? hmmz, interessant

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan