Internet weg na systeemherstel C schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

reAaa

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2007
beste mensen

mijn vader heeft een aantal dagen geleden een systeemherstel uitgevoerd en sindsdien geen internet verbinding meer. ik heb hem nog gevraagd of de windows installatie aan het begin van het configureren van windows niet naar een verbinding zocht (wat ie eigenlijk automatisch moet doen). nou heb ik wat gevogeld en gekeken welke verbindingen beschikbaar waren maar ik had geen flauw idee van wat ik hiermee aan moet. wat kan ik het beste doen? nog een keer systeemherstel doen van de C-schijf, aangezien hier toch bijna niks op staat, of kan ik service pack 2 erop gooien? misschien wordt de computer daar wat zelfstandiger van en krijg ik de internet verbinding wat makkelijker terug.
alvast bedankt

Groeten,
reAaa

misschien wordt de computer daar wat zelfstandiger van
Haha, neemt die helemaal een loopje met je.:p

Wat dacht je idd van het installeren van SP2, alle updates ophalen en de moederborddrivers installeren vanaf de driver cd van moederbord of computer?

ik zet nu SP2 op mn USB stickje en zorg ervoor dat ie geinstalleerd wordt. drivers enz moeten allemaal al geinstalleerd zijn want het is een ALDI PC en hij heeft een soort van systeemherstel/recovery (fabrieksinstellingen) gedaan.

nou SP2 geinstalleerd en proberen de Livebox te installeren, no response. nog steeds geen internet. het netwerk wordt ook niet gevonden dus bestanden delen is ook nog niet mogelijk. waar ligt het probleem? waarschijnlijk is het best simpel op te lossen maar kijken we er over heen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan