Internet wel op Laptop, niet op desktop

Status
Niet open voor verdere reacties.

GeorgetteS

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2006
Berichten
233
Ik heb een Laptop en een desktop. Mijn desktop stond eerst altijd in mijn slaapkamer waar internet het altijd gewoon deed. Nu heb ik mijn desktop in mijn woonkamer staan maar nu vindt hij het draadloze netwerk niet meer. Als ik mijn laptop op precies dezelfde plek zet in mijn woonkamer, zegt ie dat ie een uitstekende verbinding heeft.
Kan dit komen doordat de draadloze netwerkkaart in mijn desktop gewoon niet sterk genoeg is of heeft dit misschien een andere reden? Ik heb een Sitecom Wireless Network PCI Adapter Turbo G WL-171. In mijn laptop zit een Intel Pro Wireless 2200BG Network Connection.
Ik hoop dat iemand me kan helpen want ik heb net heel mooi mijn monitor aan de muur gehangen (jaja.. zonder te proberen..) en heb echt geen zin om hem weer eraf te halen. :confused:
Alvast bedankt iig.
 
testje

heb je rechts onderan in het systeemvak (naast de klok) twee schmpjes met een goren bolletje?
doe anders maar ff MSN
 
Hoe bedoel je, doe anders maar ff MSN?
Ik heb onderaan mijn scherm een keer een icoontje met twee schermpjes waar een kruis doorheen staat, maar dat was altijd al. Ik heb ook een icoontje met een schermpje waar normaal groene streepjes bijstaan maar daar staat nu ook een kruisje doorheen. In het scherm van die draadloze netwerkverbindingen staat dat er geen draadloos netwerk binnen het bereik is.
 
Ik heb de netwerkkaart eruit gehaald de software van de computer gehaald en hem opnieuw opgestart met de cd erin de kaart. Nu doet ie het weer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan