Internet werkt alleen voor browsen en MSN

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sc0rp

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 feb 2004
Berichten
2
hallo..

ik heb sinds een tijdje het volgende probleem..

mijn internet werkt alleen wanneer ik wil browsen of msn gebruik.. al de andere software werkt niet meer online, icq niet, ftp niet, spellen werken niet.. niks.. alleen browsen en msn..

ik heb al geprobeert mijn harde schijf te formatteren en windows te her installeren, dit heeft niks geholpen... tot voor kort zaten er ook 2 netwerk kaarten in mijn pc. Een externe (PCI slot) en een onboard. Ik heb de externe verwijderd en gebruik nu de onboard netwerk kaart. Dit hielp dus ook niet.. wat wel vreemd is is dat mijn onboard netwerk kaart in windows 2 netwerk kaarten weergeeft..

Ik heb een ADSL internet verbinding.. alles ging goed tot wanneer ik kazaa installeerde maar ik denk niet dat dit verder iets te maken heeft met mijn probleem aangezien het probleem zich voortzet na een format.

hopelijk kan iemand me hiermee helpen..

bij voorbaat dank.
 
Geplaatst door megabit
Wat heb je voor een modem? Kazaa-lite neem ik aan? Bij de 'gewone' zit nl. een lading spyware scan ook eens op virussen op www.housecall.com.
Nadat je dit geprobeert hebt is het mischien handig ff een Hijack this log te plaatsen, in het daarvoor bestemde topic.

Plaats een Hijack this log in de volgende topic;

klik --> Helpmij tegen spyware offensief (deel 2) <--klik.

In de link die hierboven staat, moet je goed het eerste bericht lezen!!!
Daarna plaats je daar ook het log van Hijack this.
Je vind daar ook de uitleg hoe je dat doet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan