Internet werkt, alleen wifi niet op laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

essvanvroeger

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2009
Korte tijd geleden ben ik verhuisd en nu heb ik Online (T-mobile) als provider. Alles keurig geïnstalleerd en het werkt prima op iPhones en macbook. Ook op mijn Asus X61s laptop werkte het draadloze netwerk prima. Sinds korte tijd werkt het niet meer op mijn laptop (ik kan me niet heugen dat er zich iets speciaals heeft voorgedaan voordat het stopte met werken), en ik heb al verschillende dingen geprobeerd, zoals het controleren/resetten van de router, windows updates installeren, etc. maar verder reikt mijn computerkennis niet. Ik heb gekeken naar een nieuwe driver voor wireless van Asus, maar daarvoor moest eerst een andere driver geinstalleerd worden die voor mij onvindbaar was op de Asus website. Ik gebruik trouwens Windows 7, 32 bits.

Hopelijk kan iemand me verder helpen. Als er info ontbreekt, dan hoor ik dat graag.

Esther

Je zoekt de Wireless Console Utility, nietwaar? ["daarvoor moest eerst een andere driver geinstalleerd worden die voor mij onvindbaar was op de Asus website."]
Die kun je hier vinden.
Wel even de juiste selectie maken van besturingssysteem bij OS.

Tijs.

Hoi Tijs,

driver geüpdatet maar nu vindt mijn laptop het netwerk helemaal niet meer. Op de iPhone werkt het nog steeds prima.

Help!?

Die wireless console utility staat ook bij jouw apparaat, onder Utilities.
Installeer die link
Waarschijnlijk moet je die utility (ná installatie) ook starten vanuit het Start menu van Windows om wifi 'aan te zetten'.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan