Internet werkt gedeeltelijk maar

Status
Niet open voor verdere reacties.

vince14

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2008
Op de sites: Helpmij.nl tweakers.net infonu.nl kom ik wel.
Maar msn en youtube.nl msn.nl en google.nl werken weer niet.

Weet iemand of er ergens storing is oid? Of ligt het probleem bij mij?
Ik werd plotseling namelijk van msn "afgekickt" met de foutmelding: 80072ee7 en bij probleem oplossen zit het probleem bij: DNS&Key-poorten

Hoi

Ik heb er ook last van.
Kan ook bijna geen ,mails binnen halen.Helpmij is een van de weinige sites die het doet.

OOk HETNET toevallig??

Nee, wij zitten bij planet, maar dat is ook van kpn en daar zal het probleem dan dus waarschijnlijk zitten.

Dat denk ik dan ook ja....

kan niet mailen,geen google etc etc geen msn....geen startpagina HETNET
Is al een uurtje zo aan de gang

Wij hebben ook HetNet en ook hier doet het internet het niet.
Uitgerekend deze website kan hij vinden, maar zal straks wel weer anders gaan.

Helpmij werkt ook niet volledig.Wil ik naar een subforum gaat ook niet....:p

:confused:Same here, aangesloten op hetnet en maar gedeeltelijk internet geen google wel msn ing ook niet beetje vreemd. Weet iemand al iets meer. Lastig zoeken zonder Google:evil:

Hier nog geen verbeteringen.Moet in gebruikerspaneel kijken of er een reactie in een topic is.(mail werkt niet)

We wachten maar af en anders ga ik maar weer eens aan de DTM:D

Bij mij werkt het maar steeds gedeeltelijk. Ook het Net. Ik krijg steeds de foutmelding
jar:file:///C:/Program Files (x86)/Mozilla Firefox/chrome/nl.jar!/locale/browser-region/region.propertieswww.google.nl niet vinden.

En de site van het net was natuurlijk niet te bereiken, gelukkig de site van xs4all wel en kon ik achterhalen dat het een storing was. En dat die idioten van het net onze internet verbinding hadden afgesloten:rolleyes::p

Als een zonnetje doet ie het weer..:cool:

Kan je dit topic op opgelost zetten:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan