Ik heb een probleem met mn internet,
het trad vanmorgen ineens op, ik zette mn pc aan en mn internet deed het niet, ik dacht een rebootje helpt wel, maar niet dus.
Ik pakte mn laptop erbij met draadloos internet en dat draaide nog als een spinnetje. Vreemd dus, met kabel werkt niet, zonder wel
Ik heb geprobeerd mn router te resetten, maar dit hielp ook niets.
Daarnaast heb ik geprobeerd om via Internet-protocol TCP/IP mn IPadres en DNS handmatig in te vullen, maar als ik op VBerbinding Herstellen drukte, kreeg ik de foutmelding dat de TCP/IP-instellingen van de verbinding niet kunnen worden opgevraagd. De bewerking is stopgezet.
Via ipconfig /all krijg ik alleen dit te zien:
Windows IP-configuratie
Verder niks, alleen die regel.
Via /release en /renew krijg ik ook alleen maar die regel.
Vreemd genoeg staat er wel Verbonden bij mn verbinding.
Ik zit met de spreekwoordelijke handen in het haar, heeft iemand een idee?
het trad vanmorgen ineens op, ik zette mn pc aan en mn internet deed het niet, ik dacht een rebootje helpt wel, maar niet dus.
Ik pakte mn laptop erbij met draadloos internet en dat draaide nog als een spinnetje. Vreemd dus, met kabel werkt niet, zonder wel

Ik heb geprobeerd mn router te resetten, maar dit hielp ook niets.
Daarnaast heb ik geprobeerd om via Internet-protocol TCP/IP mn IPadres en DNS handmatig in te vullen, maar als ik op VBerbinding Herstellen drukte, kreeg ik de foutmelding dat de TCP/IP-instellingen van de verbinding niet kunnen worden opgevraagd. De bewerking is stopgezet.
Via ipconfig /all krijg ik alleen dit te zien:
Windows IP-configuratie
Verder niks, alleen die regel.
Via /release en /renew krijg ik ook alleen maar die regel.
Vreemd genoeg staat er wel Verbonden bij mn verbinding.
Ik zit met de spreekwoordelijke handen in het haar, heeft iemand een idee?