M
michiel117
Hallo allemaal,
Ik ben sinds een dag bij me vader en ik moet nu een ander netwerk instellen (dit luk wel) alleen als ik internet-explorer opstart kan hij de pagina niet vinden
>problemen vast stellen werkt ook niet router 15 cec uitzetten en weer aan''
Ook heb ik geprobeerd
uitvoeren>
command
>ipconfig /renew
>ipconfig /release
Maar dit werkt niet omdat ik ook een bleutooth netwerk op me pc heb en hij denk dat hij die opdrachten daarvoor meot uitvoeren.
(''trouwens als ik bij me ma ben doet me netwerk het wel gewoon prima)
maar het kan ook niet aan de router van me pa liggen want op zijn pc doet het netwerk het daar ook prima >
Ik heb met simple port forward wel mijn ip verander in een statisch/denamisch IP mischien kan het daar aan liggen ( spf start trouwens niet meer op
)
Please HELP !:thumb:
Vriendelijke groet Michiel
Screenshot van ipconfig /renew
ipconfig /release
Ik ben sinds een dag bij me vader en ik moet nu een ander netwerk instellen (dit luk wel) alleen als ik internet-explorer opstart kan hij de pagina niet vinden
>problemen vast stellen werkt ook niet router 15 cec uitzetten en weer aan''
Ook heb ik geprobeerd
uitvoeren>
command
>ipconfig /renew
>ipconfig /release
Maar dit werkt niet omdat ik ook een bleutooth netwerk op me pc heb en hij denk dat hij die opdrachten daarvoor meot uitvoeren.
(''trouwens als ik bij me ma ben doet me netwerk het wel gewoon prima)
maar het kan ook niet aan de router van me pa liggen want op zijn pc doet het netwerk het daar ook prima >
Ik heb met simple port forward wel mijn ip verander in een statisch/denamisch IP mischien kan het daar aan liggen ( spf start trouwens niet meer op

Please HELP !:thumb:
Vriendelijke groet Michiel
Screenshot van ipconfig /renew
ipconfig /release
Bijlagen
Laatst bewerkt door een moderator: