Internet werkt niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevinmrn

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2008
Hoi iedereen!

Ik heb een asus G73jh laptop, een van die modellen waar je van in het begin problemen mee hebt. Bv de gpu was niet gepaste het touchpad en het toetsenbord zijn al van in het begin kapot je doet hem binnen een maand later krijg je hem terug en nog een maand later is het weer stuk... Simpelweg niets dan last ermee gehad.

Ik heb de laptop laatst opengehaald en geformateerd en nu werkt mijn internet niet meer. Zowel mijn kabel als wireless connectie is eraan voor de moeite. Ik heb hem al meermaals opengehaald en ik ben hier altijd heel voorzichtig mee geweest. Dus het zou me verbazen dat het hardware related zou zijn.

Het enige wat ik kan meegeven is dat bij apparaatbeheer in de netwerkadapters al de drivers een uitroeptekentje hebben en dat wanneer ik naar > Configuratiescherm\Netwerk en internet\Netwerkverbindingen ga de icoontjes van draadloze of lan-verbinding niet te vinden zijn!

Ik hoop dat jullie me wat kunnen helpen en dat ik weer wat bijleer dat ik het de volgende keer op mijn eentje kan oplossen!

Bedankt

Laatst bewerkt door een moderator:
ga naar de asus site en haal daar alle drivers op die voor dat type laptop zijn
en installeer alles

Ik heb dit al meermaals geprobeert maar ik zal het nogmaals doen sinds dit al een tijdje geleden is. Wat me ook opviel was dat wanneer ik "vaak gebruikte mobiliteitsintstellingen aanpassen" open er geen draadloos netwerk tab is. In ieder geval ik ga nogmaals drivers installen en ik laat jullie weten hoe het verliep!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan