Internet werkt niet v2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stefan020

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 apr 2008
Hallo, ik wil nog terugkomen op me probleempie :p, maar ik heb nu meer informatie: op me ps3 krijg ik wel internet maar als ik de kabel vervolgens in me PC doe dan krijg ik dat niet.
Ik heb een Speedtouch 510 modem
Ik krijg als ip: 10.0.0.150 en subnetmasker: 255.255.255.0 en als gateway: 10.0.0.138 , pakketjes enzo ontvang ik wel en voorheen werkte de boel wel :) maar nu opeens niet meer, weet iemand wat ik kan doen?! Modem opnieuw instellen? =) , bij voorbaat vriendelijk bedankt =)

Laatst bewerkt:
Dit zou je kunnen proberen:
Uitvoeren/run cmd
Typ ipconfig /all
als het goed zou hier alles ingevuld moeten zijn. Wat je ook nog zou kunnen doen is dit in typen in cmd
ip config /release
ip config/ renew
Oja heb je er een router tussen zitten. Het zou kunnen dat je die niet goed hebt ingesteld. Werkt het allemaal niet dan zou ik in je modem gaan zoeken.

Dit zou je kunnen proberen:
Uitvoeren/run cmd
Typ ipconfig /all
als het goed zou hier alles ingevuld moeten zijn. Wat je ook nog zou kunnen doen is dit in typen in cmd
ip config /release
ip config/ renew
Oja heb je er een router tussen zitten. Het zou kunnen dat je die niet goed hebt ingesteld. Werkt het allemaal niet dan zou ik in je modem gaan zoeken.

Hallo:D:thumb: bedankt voor de reactie, ik heb geen router er tussenzitten, alles geprobeerd maar helaas blijft het hetzelfde. zal wel ff naar me modem kijken, ill let you know. :D :thumb: :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan