Ik heb een probleem met mijn computer,
elke keer als ik internet op start, of op
msn zit krijg ik soms ineens het bericht:
MsnMsgr.EXE - Toepassingsfout
De uitzondering onbekende uitzondering in software (0xe06d7363) is opgetreden in de toepassing op locatie 0x7c812a5b
dan moet ik wel op OK drukken, daarna krijg ik:
Sysfader : iexplore.exe - toepassingsfout
De instructie op 0x44ff4991 verwijst naar geheugen op 0x00000004. De lees- of schrijfbewerking ("read") op het geheugen is mislukt.
Klik op OK om het programma te beeindigen.
Klik op annuleren om fouten op te sporen in het programma.
Als ik op OK klik gaat alles ineens weg, geen tijd om dingen op te slaan etc.
En als ik op annuleren klik loopt mijn hele computer vast, en word daarna alle programma's ook afgesloten.
Kan iemand mij helpen? Ik heb geen verstand van computers, dus als iemand in niet te moeilijke computertermen mij iets kan uitleggen, of kan vertellen hoe ik dit verhelp?
Alvast bedankt!
elke keer als ik internet op start, of op
msn zit krijg ik soms ineens het bericht:
MsnMsgr.EXE - Toepassingsfout
De uitzondering onbekende uitzondering in software (0xe06d7363) is opgetreden in de toepassing op locatie 0x7c812a5b
dan moet ik wel op OK drukken, daarna krijg ik:
Sysfader : iexplore.exe - toepassingsfout
De instructie op 0x44ff4991 verwijst naar geheugen op 0x00000004. De lees- of schrijfbewerking ("read") op het geheugen is mislukt.
Klik op OK om het programma te beeindigen.
Klik op annuleren om fouten op te sporen in het programma.
Als ik op OK klik gaat alles ineens weg, geen tijd om dingen op te slaan etc.
En als ik op annuleren klik loopt mijn hele computer vast, en word daarna alle programma's ook afgesloten.
Kan iemand mij helpen? Ik heb geen verstand van computers, dus als iemand in niet te moeilijke computertermen mij iets kan uitleggen, of kan vertellen hoe ik dit verhelp?
Alvast bedankt!