internet wordt steeds afgesloten bij specifieke websites (IE én Chrome én Firefox)

Status
Niet open voor verdere reacties.

lekkerkerk

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2006
Goedendag,

Ik probeer de laatste tijd regelmatig KLM.com te openen. Het werkt zowel in IE als in Chrome als in Firefox niet want gelijk komt er te staan: Internet Explorer (en Chrome, Firefox) werkt niet meer, Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt afgesloten en er wordt een melding weergegeven als een oplossing beschikbaar is. Dan kan je alleen kiezen voor "programma afsluiten". Dan probeert hij het nog een keer maar krijg je een 'fout bij herstellen website'. Dit heb ik ook bij andere websites maar altijd bij dezelfde websites en bij andere websites nooit.

Waar zou dit aan kunnen liggen en hoe zou ik het kunnen verhelpen?

Verder heb ik:
IE 9.0.4, Firefox 8.0.1 en bijgewerkte Chrome
Win 7 Home Premium

Dat is wel erg toevallig dat alledrie de browser sluiten bij bepaalde websites.
Ik zou toch maar eens scannen op spyware.

Welke virusscanner gebruik je?
Ik zou ccleaner aanraden en dan je register op problemen te scannen en op te lossen.
en heb je alle updates geinstalleerd?

Check je eventlog en update even je Flash, java, Shockwave en Silverlight mogelijk dat een plugin een crash genereerd.

In je eventlog zou je mogelijk specifiek kunnen zien welke de oorzaak is. is geen van die 4 de oorzaak en/of staat er in je eventlog niets raars dan sluit ik mij aan bij eerdere posters

Ik kreeg de tip van een vriend dat het misschien aan de filtersoftware op de PC lag. En inderdaad toen ik dat tijdelijk had uitgezet was het probleem opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan