Internet zeeeeer traag??

• Onderwerp starter Onderwerp starter tonl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tonl

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2004
Ik heb 1 van de nieuwere computers. 2GB werkgeheugen 500 gb harde schijf enz...doet er ook allemaal niet toe. maar 1 groot probleem is dat er vista opzit en volgens mij mij pc vol virussen zit. nu heb ik gisteren NOD32 3.0 geinstalleerd en die vond niks. vond ik wel raar.

Telkens als ik het internet op ga gebeurt het soms ineens dat er een internetpagina geopend word en dan moet je je wachtwoord invullen (van administrator). Soms word het zo gek dat de pagina maar blijft openen en voordat je het weet heb je wel 100 internetpaginas geopend (Virus dus, en het gaat maar door)

Sites zoals Hyves, hotmail, en nog veel meer sites openen ZO ONTZETTEND traag met vaak als gevolg: pagina kan niet worden weergeven. terwijl de site wel moet doen.

Ik gebruik ook internet explorer 7.0 ligt het daar misschien aan? Maar ik heb een redelijk tot nieuwe pc...dan mag je dit toch niet verwachten?

Wie o wie kan mij helpen met dit probleem?!

had je vanaf het begin geen virusscanner erop zitten..?

tjaa dan loop je ook een grote kans op virussen te krijgen.
Persoonlijk vind ik dit een makkelijke gratis viruscanner AVG

Grtz Dwergman25

Edit: een andere brouwser is mischien ook een idee. Ik vind IE 7.0 over het algemeen niet zo veilig (zijn meningen over gedeeld) ik gebruik zelf Safari, hoewel Mozilla Firefox ook fijn is.

Laatst bewerkt:
had je vanaf het begin geen virusscanner erop zitten..?

tjaa dan loop je ook een grote kans op virussen te krijgen.
Persoonlijk vind ik dit een makkelijke gratis viruscanner AVG

Grtz Dwergman25

Jewel. Altijd antivir (die met dat parapluutje) Maar blijkbaar gaf die niks aan..

En ik heb ook het gevoel dat mijn buurman iets met mijn internet uitspookt. Hoe kan ik hier achter komen......internet is wel beveiligd...met netwerksleutel!

Maar het belangrijkste is dat die sites weer normaal geopend worden. HOe kan het dat die dit zo traag doet of helemaal niet doet...

als eerst zou ik je internet beveiligen met WPA2 niet WPA want die is snel te achterhalen, als je denkt dat je buurman met je internet loopt te rotzooien.
Kun je natuurlijk veel gezeik mee krijgen want wie weet wat hij allemaal aan het uitspoken is dan.

Ik neem dus aan dat je draadloos internet hebt. welke router heb je ? en welk modem heb je?

Dwergman25

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan