internet zeer sloom met thomson tg712

Status
Niet open voor verdere reacties.

slurpie2007

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2008
Berichten
32
ok ik heb dus een verbinding van online breedband bv.
wij hadden eerst altijd de livebox en daar hebben we nooit problemen mee gehad met de snelheid.
maar deze router komt niet boven de 2mb en bij de livebox hadden we altijd meer dan 4mb.
1092721479.png


ik heb al wel geprobeert om de oude livebox ertussen te zetten en toen kreeg ik gewoon +4mb weer.
aleen dan doet de vaste telefoon het niet :confused: en op de thomson dan weer wel.

kan ik niet zo iets maken dat ik internet via de livebox heb en telefoon via de thomson? als ik gewoon mijn telefoon in de thomson plug doet hij het niet omdat de stekker van de telefoon lijn dan in de livebox zit voor internet en ik heb geen 2 kabels.
 
Heb je geen splitter? doe je de phone lijn in je thomson en je dsl lijn in je livebox.
 
Hebben jullie kabel?
Heb je dat niet dan zou ik over stappen naar een andere provider gaan, bijvb Tele2.
Met 20mb/s. (adsl) dus 16mb/s.
 
we zijn op het moment aan het overstappen naar kpn dus het probleem moet opgelost zijn over een tijdje.
 
ok, maar je weet dat hun ook thomsons uitdelen toch?
 
hoezo? zijn die routers slecht? ik heb het probleem tijdelijk opgelost met een linksys wrt 54g. die heb ik er tussen gezet en ik heb het kanaal van de thomson veranderd naar een ander kanaal zodat ze elkaar niet storen. en nu haal ik gewoon weer de snelheid van de livebox misschien 1mb minder maar hij blijft veel meer continue op een snelheid dus.
 
Nee, ze zijn niet heel slecht.
ik heb wat problemen met mijn ps3 want de router ondersteund het niet om de Nat op open te zetten. en het draadloze internet werkte ook al voor geen meter.
dit is in mijn geval zo maar wieweet heb je meer geluk dan ik heb.
:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan