Internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bouncer463

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2004
Berichten
12
Hoi,

Ik heb een probleem,ik kan al geruime tijd niet meer op beveiligde site's en msn6.1 en zo. Krijg telkens de melding 'kan de server niet vinden'.
Kan iemand mij helpen.
Heb windows XP
Alvast bedankt
 
Geplaatst door Bouncer463
Hoi,

Heb windows XP


Goed lezen BoB_HenK (en welkom op helpmij !)

Bouncer: Al gekeken bij internet explorer: extra / internetopties / beveiliging / vertrouwde sites, en die op "zeer laag" zetten?
Cookies ontvangen enabled?
 
Heb geen firewall,heb geprobeerd wat je zei maar het lukt nog steeds niet. Toch bedankt voor het reageren
 
Wat voor verbinding heb je? Indien kabel, vernieuw je netwerkkaart eens: Voor WindowsNT/2000/XP ga naar start - uitvoeren, typ hier CMD en klik op Ok. In het zwarte DOSscherm typen IPCONFIG /RELEASE gevolgt door enter. En vervolgens typen IPCONFIG /RENEW gevolgd door enter.

Vermeld hoe je internet: kabel, ASDL, analoog modem en welke provider.
 
In IE/Extra/Internet-opties, tabblad Verbindingen, staat altijd de standaard-verbinding kiezen wel aangestipt? Of woorden van gelijke strekking, heb het niet zo voor me. Welke provider, anders kan je daar ook nog naar de instellingen kijken.
 
Heb adsl, belgacom skynet.
Heb de instellingen,al vanalles geprobeerd,niks lukt.
Toch bedankt
 
Kijk toch maar eens de instellingen na, klik links op ASDL-support: Belgacom/Skynet

Aan de linkerkant zie je ook contact staan, ik zou dat zeker doen mocht het allemaal niet gaan lukken.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb bij de instellingen gekeken en heb naar belgacom gebeld en daar zeiden ze me om de
beveiligingsinstellingen op zeer laag te zetten,maar het gaat nog steeds niet!!!!!!!!!!!!!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan