internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

paul jacobs

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2004
Heb een idee dat dit een simpel antwoord zal geven maar ik vraag het toch.
Heb XP pro en als ik op Internet zit en open een nieuw scherm krijg ik het heel klein: 2x2 cm
Ik kan het gewoon vergroten maar ik wil dat het gewoon opent

:confused:

Ga met je muis bijvoorbeeld rechtsonder op het scherm staan, de muisaanwijzer zal dan veranderen in een balkje met twee pijltjes eraan. houdt de muisknop ingedrukt en beweeg met de muis zò, dat het scherm de gewenste groote krijgt. sluit het scherm hierna, en open het opnieuw. Et Voila! :)

En mocht die tip niet blijvend werken, dan kun je nog het volgende doen:

Klik een hyperlink op een web-pagina met de rechter-muisknop aan. Kies 'openen in nieuw venster' in het snelmenu. Ga nu terug naar het eerste scherm wat je geopend hebt (dus het scherm, waar je vandaan komt), en sluit het. Ga nu naar het door de hyperlink geopende venster, en sleep dit met de muisknop naar de grootte die je wilt. De maximaliseren knop hierbij dus NIET gebruiken (vierkantje rechtboven), want dat is maar een tijdelijke instelling, en die wordt NIET onthouden. Hierna druk je de Ctrl knop in, houd hem ingedrukt, en sluit het venster, door op 'sluiten' in menu 'Bestand' te klikken. In het vervolg hoort nu elk nieuw venster dat je opent op de op deze wijze ingestelde grootte te openen. (copyright @ Ton Kleinkramer)

die van jou hans..(Heb de ander niet meer geprobeerd)
Het is wel raar: zelf ook al die oplossing bedacht maar toen hiep het niet …..

Geplaatst door paul jacobs
zelf ook al die oplossing bedacht maar toen hiep het niet …..

Dus als het binnenkort weer gebeurd is die "lange" versie definitiever. Vaak gebeurt het namelijk heel snel weer.

Oplossing werkt wel, maar is vaak tijdelijk. Dus hou hem nog even in je achterhoofd.:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan