internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

korrie46

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2008
Ik ben echt nog een leek(senior)als ik internet opstart en ik krijg mijn startpagina en dan wil ik naar extra(internetopties) dan zie ik helemaal niets verschijnen.Sommige pagina"'s zie ik dan gewoon niet verschijnen.m.a.w. ik krijg niets te zien van internetopties.Wat staat er bij fout geinstalleerd?

Korrie, welkom bij de Helpmij!

Je zal je vraag toch echt anders moeten formuleren voordat IK 'm snap.
Je start op en krijgt je startpagina te zien, OK, tot zover kan ik het volgen.
Dan ga je naar Extra -> internetopties en dan zie je geen pagina's meer.............? Ik vat 't niet, wáárom zou je naar Extra, internetopties wilen, wát wil je daar doen?

Hallo Pasja,
Fijn dat er iemand zo gauw reageerde.Ik heb het i.d.d niet goed uitgelegd.
Het volgende is er aan de hand,ik ben nu aangesloten bij Upc en voorheen bij Wanadoo.Bovenin de blauwe balk staat: Internet Explorer aangeboden door Wanadoo,dat vind ik een beetje vreemd.Heb aan Upc gevraagd hoe dat komt en die zeiden tegen mij dat er waarschijnlijk het woord Wanadoo nog in staat en daarom moest ik naar extra/internetopties om te kijken of daar Wanadoo staat.Maar als ik dat aanklikt zie ik helemaal niets staan.Dus hoe kan ik dat dan doen?Meestal krijg je dan toch een uitklapmenu te zien.Ik hoop dat ik nu iets duidelijker bent geweest.Het is voor mij allemaal nieuw en ik ben blij met de site Helpmij.nl

M.V.Gr Korrie.

Plaats svp een screendumpje van het menu extra wanneer je dat hebt aangeklikt. Ik denk nu idd. te weten waar jij "zit", maar ik krijg nog geen "plaatjes" van wat je wél ziet als je daar bent.

het gaat nu voor mij heel moeilijk worden,Wat is een SCREENDUMPJE.
Laat anders maar hoor,dan maar niet.Ik weet echt niet wat je bedoeld.

M.V.Gr Korrie.

Gewoon een screenshot. Open je menu Extra, druk op Print Screen (op je toetsenbord), en open daarna Paint. Klik op Bewerken > Plakken. Dan verschuif je alles een beetje zodat het menu extra te zien is. Dan opslaan als JPG bestand.
Vervolgens post je een nieuw bericht, en klik op de paperclip van de tekstverwerker. Dan selecteer je je JPG bestandje, en uploaden maar.

Succes.

weet niet of het zo goed is gegaan hoor,met die paperclip uploaden zag ik dat het niet was gelukt.
Mvr
Korrie

Ok, nieuwe poging dan maar. Zorg dat het .jpgtje op je hdd staat en niet groter is dan 100Kb.

Klik dan op het paperclipje bij het maken van een nieuwe bericht. Klik dan op bladeren en surf naar de .jpg. Selecteer 'm en kies tot slot voor de knop "uploaden".

Hallo,
Zo zou het er ongeveer uit moeten zien,

Bijlagen

• Screenshot.jpg
    Screenshot.jpg
    94,5 KB · Weergaven: 25
Ja zo werkt het hoor. Ik vind het wel grappig hoe je het hebt gedaan. Ik bedoelde natuurlijk dat je het moest opslaan als *naam*.jpg in plaats van jpg.bmp :p maar zo werkt het ook wel hoor.

Dan maar de snelle methode -> gooi in Software IE er gewoon af (wel even vinkje zetten dat de Windows updates zichtbaar moeten worden) en download en herinstalleer IE daarna.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan