internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

korrie46

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2008
Ik ben echt nog een leek(senior)als ik internet opstart en ik krijg mijn startpagina en dan wil ik naar extra(internetopties) dan zie ik helemaal niets verschijnen.Sommige pagina"'s zie ik dan gewoon niet verschijnen.m.a.w. ik krijg niets te zien van internetopties.Wat staat er bij fout geinstalleerd?

Korrie, welkom bij de Helpmij!

Je zal je vraag toch echt anders moeten formuleren voordat IK 'm snap.
Je start op en krijgt je startpagina te zien, OK, tot zover kan ik het volgen.
Dan ga je naar Extra -> internetopties en dan zie je geen pagina's meer.............? Ik vat 't niet, wáárom zou je naar Extra, internetopties wilen, wát wil je daar doen?

Hallo Pasja,
Fijn dat er iemand zo gauw reageerde.Ik heb het i.d.d niet goed uitgelegd.
Het volgende is er aan de hand,ik ben nu aangesloten bij Upc en voorheen bij Wanadoo.Bovenin de blauwe balk staat: Internet Explorer aangeboden door Wanadoo,dat vind ik een beetje vreemd.Heb aan Upc gevraagd hoe dat komt en die zeiden tegen mij dat er waarschijnlijk het woord Wanadoo nog in staat en daarom moest ik naar extra/internetopties om te kijken of daar Wanadoo staat.Maar als ik dat aanklikt zie ik helemaal niets staan.Dus hoe kan ik dat dan doen?Meestal krijg je dan toch een uitklapmenu te zien.Ik hoop dat ik nu iets duidelijker bent geweest.Het is voor mij allemaal nieuw en ik ben blij met de site Helpmij.nl

M.V.Gr Korrie.

Plaats svp een screendumpje van het menu extra wanneer je dat hebt aangeklikt. Ik denk nu idd. te weten waar jij "zit", maar ik krijg nog geen "plaatjes" van wat je wél ziet als je daar bent.

het gaat nu voor mij heel moeilijk worden,Wat is een SCREENDUMPJE.
Laat anders maar hoor,dan maar niet.Ik weet echt niet wat je bedoeld.

M.V.Gr Korrie.