Internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

sadpker

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2009
Moet ik persee als ik xbox live wil spelen OF een kabel OF zo'n adapter van 80 euro kopen?
80 euro is veel en zo'n kabel van beneden door de kamer naar boven is ook niet echt fijn

Ja je moet PERSEE een kabel hebben of een verbinding ding van 80 euro. Ik zelf heb ook een xbox 360 en heb zelf een kabel naar me router. het is best te doen maar je moet er ff aan wennen. Ethernet kabels kan je bijna overal (bij elektro winkels enz) kopen en zijn niet zo heel erg duur. plaats de kabel gwn 8erin je xbox en in je router of pc. ik zou in je router doen dan heb je een beter verbinding ;) hopelijk is dit het antwoord op je vraag

Nou, ik heb dus beneden de router en boven de xbox, m'n moeder vind het niet echt oke als ik overal een kabel heb liggen.

Kan het ook vanaf mijn computer naar de xbox dan?:o

ja, dat is ook mogelijk, alleen dan heb je wel niet zo' n goede verbinding als dat je je xbox aan je router doet,.:thumb:

Op Marktplaats kun je voor de helft van de prijs een wireless adapter voor je 360 op de kop tikken. Pas geleden nog eentje gekocht voor 42 euro :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan