internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

pkmartijn

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2011
ik heb een scriptje:
HTML:
<a href="./game.php" onclick="window.open('./game.php', 'game', 'venster_opties'); return false">Start</a>
nu opent hij als je op start klikt een 2de internet dat werkt maar je kan op die middelste knop bovenin klikken dat scherm groter en kleiner woord hoe kan ik inprogameren dat je die knop niet kan inklikken?

mvg martijn

meschien als je met een editor die knop weghaalt of van die knop een IMG bestand maken en dan in een keer wegklikken de code blijft heel

het is een internet he?
hoe meot ik dat dan bijwerken?
Het is geen internet, het is een browser (of een browser raam), twee totaal verschillende dingen. En gelukkig kun je daar niets aan veranderen, het zou nogal vervelend zijn als sites de sluitknop weg konden halen.

Kun je volgende keer trouwens een wat betere titel aan je draadje geven? "Internet" is nogal vaag, alles gaat in dit subforum uiteindelijk over het internet.

Laatst bewerkt:
Begrijp ik, maar ook dat is onderdeel van de browserinterface en daar kunnen sites gelukkig maar heel weinig aan veranderen. Die drie knopjes linksboven zijn dan ook niet te verwijderen. Als ik een site zou bezoeken die dat zou doen zou ik daar trouwens ook nooit meer terugkomen.

Laatst bewerkt:
... en daarom: bah! :mad:
ie7-popup-window.png

Firefox, Chrome, Opera en Safari doen hier gelukkig niet aan mee. :)

Tja, voor jou een vraag, voor mij een weet. :D
IE7 reageert op iets in de code, maar ik ga niemand op verkeerde ideeën brengen. :p

• 't Was meer even een geintje naar Naarling, die dacht dat het altijd onmogelijk was. Dat dacht ik ook, maar toen ik wat ging testen en rommelen, kwam ik er tot mijn eigen verbazing achter dat IE7 het toch enigszins kan.
  • Maar ik zie het in IE7 niet goed werken als de venster_opties groter zijn dan de resolutie van de bezoeker.
  • En ik vind dat bezoekers de baas moeten kunnen zijn over hun eigen vensters, en dat het middelste knopje nóóit weggepoetst mag worden. Dus een onvoorzichtige en gebruikersonvriendelijke blunder van IE.
  • En al kan IE7 het min of meer, de andere browsers niet: het is dus niet cross-browser en je hebt er niets aan.

Maar wat is precies je bedoeling met dat als popup openen van een pagina waarvan jij de maten wilt bepalen?
Misschien kan wat jij wilt wel op een andere manier.

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan