Internetadressen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hoornvan

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
10 feb 2002
Berichten
3.333
Hallo helpers,

Ik weet niet of ik hier goed zit voor de volgende vraag.

Weet iemand waar de internet adressen bewaard worden in het register?
Telkens als ik met adaware heb gescant en de rode gegevens verwijderd en daarna opnieuw opstart staan ze er weer.
Een poosje terug had ik wat gedownload en de virusscanner gaf groenlicht heb ik het geopend en had toen 5 nieuwe iconen op het bureablad. Deze heb ik toen verwijderd maar de rest krijg ik er niet uit.

Alvast hartelijk bedankt.
 
Dat heb ik ook geprobeerd, maar ze komen toch terug.
 
denk dat je dan iets niet goed hebt ingesteld

Maar wat is eigenlijk precies je probleem, wil je al je internet adressen weg hebben + cookies? Of krijg je ongewenste software? Dan kan misschien beter scannen met www.hitmanpro.nl Die ruimt meer op. En ongewenste iconen komt meestal door spyware.
 
Ik denk dat adaware toch ook spyware verwijderd of niet?
Voordat ik de extra iconen had, gaf adaware steeds aan dat alles schoon was.
Denk je dat Hitmanpro deze dingen die adaware aangeeft wel weghaald en dat ze dan niet meer terug komen?
 
Nee. Hitman Pro is niet zaligmakend.

Ongewenste icoontjes wijzen op een infectie met Lop.com. Hitman Pro verwijdert de foute bestanden wel, maar die komen bij elke reboot weer terug (met een andere naam).
 
De iconen komen niet meer terug.
Adaware geeft Geidentif. registersleutels en Geidentif. registerwaarden en Geidentif. bestanden
Deze verwijderd hij, maar bij de reboot geeft hij ze weer.
Misschien weet je nu wat meer, of zeg je van opnieuw alles installeren?
 
Hallo helpers,

Bedankt voor jullie hulp.
Het probleem is opgelost.
Ik had iets van Aurora er opstaan (zal wel met een gedownload bestand zijn mee gekomen) dit is nu verwijderd.


Mvg. Hoornvan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan