Internetbankieren ABN AMRO

Status
Niet open voor verdere reacties.

renevw2

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2007
Berichten
72
Goedemiddag, ik bankier met ABN-AMRO met de e.dentifier2, via een USB verbinding met de PC. Werkte prima, de e.dentifier 2 werd prima herkend. Plots, zonder aanleiding, werkt dit niet meer en ik krijg geen USB verbinding meer, maar de volgende mededeling:
"Uw browser en/of smartphone ondersteunt niet de benodigde functionaliteit om met de via USB gekoppelde e.dentifier2 te werken."
De software heb ik opnieuw geinstalleerd, systeemherstel gedaan, helpt echter niet.
Ik werk met Windows 7 en Microsoft Explorer 9.
Misschien een bekend probleem?
Ik hoor het graag.
met vriendelijke groet René
 
Ik zou bij apparaatbeheer de driver van je apparaat proberen te verwijderen en dan opnieuw instaleren.

mvg
Corstian
 
had ook dit probleem

even op de knap compabiliteitsweergave drukken en het is verholpen

deze knop zit naar de refresh knop in je browser

suc6
 
"Uw browser en/of smartphone ondersteunt niet de benodigde functionaliteit om met de via USB gekoppelde e.dentifier2 te werken."
Ik werk met Windows 7 en Microsoft Explorer 9.

IE9 geeft wel meer compatibiliteitsproblemen.
IE8 of een andere gebruiken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan