Internetbankieren op ipad

Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Berichten
788
Kan iemand me uitleggen hoe het internetbankieren werkt op de ipad? Ik had de app gedownload en je moet je eenmaal registreren. Dat had ik gedaan, maar als je je saldo wilt bekijken,moet je een toegangscode invoeren. En dat snap ikniet. Want dat zijn hooguit 5 of 6 tekens. Wat moet ik invoeren dan?
 
Niet dat ik (meteen) een oplossing heb, maar het lijkt me wel belangrijk dat je vermeldt welke bank en de naam van de app.

Tijs.
 
de ing app makkelijk ga naar de ing website en staat daar moebiel internet bakieren daar opdrukken en dan moet je de stappen volgen
 
@pcfreak: knap dat je meteen weet welke app en welke bank. Kun je me vertellen waar je dat in de startposting hebt gezien of waar je dat uit hebt afgeleid?

Tijs.
 
Ik heb ook ING, met een 5-cijferige inlogcode welke ook gebruikt wordt bij overschrijvingen.
 
Het is de rabobank en de app heet rabo bankieren. Ik wist niet of je reclame mocht maken, vandaar.
 
Bronvermelding toegevoegd.

@drive, dit is gewoon internet, geen NOS Journaal :D

Op de site van de Rabobank vind ik dit:
Aanmelden voor Rabo Mobielbankieren
Aanmelden voor Rabo Mobielbankieren via de mobiele site gaat in 3 eenvoudige stappen. Hierna kunt u direct gebruikmaken van mobiel bankieren.

1.Ga met uw toestel naar m.rabobank.nl en klik op 'Bankieren'.
2.Klik op 'Toestel registreren'.
3.Houd uw bankpas en Random Reader bij het hand en doorloop de stappen op het scherm.
Bron: http://www.rabobank.nl/particuliere...ten/bankieren_op_mobiel/rabo_mobielbankieren/

Groetjes, WDHBGS
 
Ja, dat weet ik en die stappen had ik al doorlopen. Maar als ik dan wil internetbankieren krijg ik de vraag of ik de oude code wil gebruiken of niet. En dat snap ik dus niet. Ik weet niet wat ze ermee bedoelen.
 
Dan kun je gewoon op nee drukken lijkt me.

Groetjes, WDHBGS
 
Anders even contact opnemen met de rabobank zelf met deze vraag, die kunnen je zo helpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan