Internetbankieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

tramp

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2001
Berichten
84
Hallo
Ik weet niet of ik mijn vraag hier moet stellen of ergens anders in het forum.
Hier mijn vraag:ik kan sinds kort niet meer internetbankieren via mijn rabobank.
Heb al de rabotechnische dienst daarover gebeld.
Die lieve man zei dat ik de popupkiller uit moet schakelen,die het tegenhoudt om in te loggen.
Ik heb al gekeken via internetopties en op het tabblad privacy het vinkje weggehaald,toen weer geprobeerd om in te loggen,maar nee hoor,kon mij weer niet inloggen.
O ja ik heb sinds kort mijn norton 306 op mijn lap laten verlengen en waar ik zeer tevreden over ben,kan het soms daaraan liggen dat ik niet ingelogd kan komen.
En waar zit dan ergens die popupkiller???
Graag jullie advies hierover.
Jennie
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mijn internetbrowser bedoel je?Google gebruik ik en explorer8.
 
Om de pop-blokkering aan te passen gaat u bij Explorer 8 naar Extra en dan verschijnt er een menu met daarin de optie Pop-upblokkering. Die kunt u daar in stellen of zelfs volledig aan of uit zetten.
Ook zou u naar de Compatibiliteitsweergave kunnen kijken en die instellen. Ook dat zit onder het knopje Extra in IE.
Hier kunt u lezen wat u dan moet doen: http://support.microsoft.com/kb/956197/nl
 
Dank je wel voor de moeite,ik kan weer inloggen,maar wel op een andere manier.Ik klik met mijn rechtermuisknop op inloggen en dan open een nieuw tabblad en klik ik dan op het nieuwe tabblad dan kan ik daar mijn rekeningnummer intikken en kom dan waar ik wezen moet.
Groetjes Jennie.
 
Ik heb precies gedaan wat er stond via microsoft alleen het werkte niet.
 
Die browser hoef ik niet maar toch bedankt voor de moeite.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan